♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin ♥ - 31 oktober 2012 13:20

IDAG ÄR DET JU HALLOWEEEN! 8D

Kommer att gå ut ikväll och säga "bus eller godis" med Amy135!  Hon är påväg hit nu..!  

Ska ni göra ngt speciellt idag? Säga "bus eller godis" eller kanske ngt helt annat? Kommentera! ;D


 


Såhär ser pumpan utanför vårat hus ut. c:


 

Av Elin ♥ - 31 oktober 2012 08:36

Såg att det var ny omröstning i msp, och den här gången verkar det handla om mobiler.. 

 

Och jag tog då "Ja såklart (:" Eftersom att jag har en Samsung galaxy ace 2.  


Samsung Galaxy Ace 2


Vad röstade ni på? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 31 oktober 2012 08:26

För att ha ngt att blogga om + att jag har sett det på väldigt många andra bloggar och då tänkte jag att jag skulle testa den på min egen blogg!  


YEEEY, DAGUPPDRAGEN FÄRDIGA! 8D

                       Tack o hej, leverpastej!  



 

Av Elin ♥ - 30 oktober 2012 12:55

Heeejjsan!  

Vi har nu kommit till den "näst sista" punkten av 20 dagars, och nu ska jag förklara varför jag började blogga, och varför jag valde just "mspelinsens" som mitt bloggnamn!  


Jag kollade andra bloggar, och tyckte att det såg så roligt ut, så jag ville också ha en blogg. Jag började med en blogg som hette "eiin-.bloggplatsen.se" i augusti 2011!  Men i januari 2012 bytte jag bloggnamn till "mspeliins" (fast fortfarande samma blogg) Så då hette bloggen Mspeliins.bloggplatsen.se  Men sen kände jag att jag hade fått för mycket onödigt på den bloggen, så jag bytte till denhär. Men eftersom min förra blogg hette "mspeliins" så ville jag fortfarande ha ngt liknande. Och jag bloggar ju ändå om msp så det skulle väl börja med "msp" (: Och sen la jag till "elinsen", men jag glömde *** på den bloggen, så då blev det


Mspelinsens.bloggplatsen.se

 


 


Och btw, ni kan inte gå in på min förra blogg, för jag har lösenordskydd på den.

 

 

Av Elin ♥ - 30 oktober 2012 11:05

Hade ett "autobyte" med Jonna.., och då gick hon upp i lvl 4, och då fick jag dethär!  

 

Tack så mkt Jonna!  Och från och med nu så kommer bara de som ger från ö-listan med på bloggen. Altså ingen som ger från garderoben.. Annars skulle ju hela bloggen spammas av sånahär inlägg! Ja, ni fattar!  


 

Av Elin ♥ - 30 oktober 2012 10:59

Kom tillbaka och öppna imorgon..?

 

Det stod ju samma sak igår.. FIXA MSP..! xD

Undrar vad som är i där..  "skrammel"


 

Wtf

Av Elin ♥ - 29 oktober 2012 19:11

Ville bara säga en sak: GÅ ALDRIG MED PÅ SÅNT HÄR:

 

Sry Ponnylisa för att jag slänger in våran chatt här på bloggen, men det får du räkna med när du betér dig som du gör.


Och sååååklart så måste ju hon blockera mig, hota mig, kalla mig för idiot osv när jag säger att jag inte vill byta gubbe med henne. -.- Och HUR skulle jag kunna bli avstängd för det där? xD Det är snarare hon som blir det.. Som sagt: Gå ALDRIG med på sånt här! Det kan bara sluta med att ni blir av med gubben. :/


Men det var väl värt att vi båda blockerade varandra, jamenar, vem vill ha en vän som betér sig sådär?  


 

Av Elin ♥ - 29 oktober 2012 15:22

 


Som ni ser på bilden så har jag bara ungefär hälften kvar till level 11!  Ni hjälper väl mig va? Och ni får väldigt gärna fråga mig ifall vi ska byta autos/se varandras filmer!  


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards