♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin ♥ - 26 oktober 2012 22:51

Rätt många är det ju! o.o Orkade nt redigera alla.. -.-


     

        

Det finns säkert fler som jag känner irl som har msp, men vet nt vad de heter.  Och bara 1 utav de här går i min klass nu. Fast innan vi splittrade våra klassen gick alla förutom en i min klass..  


 

Av Elin ♥ - 25 oktober 2012 18:47

När jag tittade ut genom fönstret så såg jag ATT DET SNÖÖÖADE! ^^


 


Men såååklart så måste ju snön smälta senare.. -.- Men nu medans så får ni en finfin bild på mig c:


 


Vet att jag ser helt muppad ut, så kommentera nt det tack!  


 

Av Elin ♥ - 24 oktober 2012 20:24

Idag var det ju FN dagen!  (förenta nationerna) och då uppträdde alla vi 4:or inför hela skolan. (:


 Men iaf, låtarna vi sjöng var:


Jag har en dröm.

We are the world.

Freden börjar med barnen.


Det var jätteroligt, men det som var liiite jobbigt var att när vi sjöng första låten inför 1:orna och 3:orna ksk? Så fick jag värsta HOST-ATACKEN! xD Så det var jättesvårt att hålla sig.. o.o

Men sen så fick vi som hade "musik och dans" i elevens val visa upp en dans!  


Vi uppträdde 4 gånger ksk? o.o


 

Av Elin ♥ - 23 oktober 2012 20:04

Och då menar jag msp då, inte irl.  Fast även irl har jag typ 150 husdjur..?  Ni tänker säkert "Ja visst, säkert.. -.-) Men då menar jag ju såklart min hund, 2 marsvin och mina 100'tals fiskar.. o.o 


Men nu till saken!  

Här är alla mina "msp husdjur":

 

Lilli, som är fullvuxen nu.  Det var faktiskt mer än ett år sen jag köpte henne.. o.o (god boonie)

Pinky, som jag köpte för ungefär ett år sen.   (vip boonie)

Candy och Snowing: Köpte dem i våras/somras tror jag.   (goda boonies)

Melwin: En julboonie som jag fick när jag köpte julvipet för ett år i julas.. o.o

Purple: Vip boonie!  

Dracon: Drake.

Och Sweetie: En pupz.  


Så sammanlagt har jag 8 djur.  Men sen har jag även haft en pupz som hette Fluffis och en furball som hette Smulan, men de har jag raderat..


 




Av Elin ♥ - 22 oktober 2012 21:23

Nu tänkte jag visa några bilder på mitt rum irl.. o.o

     

Jepp, sådär ser mitt rum ut just nu Elr kanske nt exakt "just nu" men men.. xD 


 


Av Elin ♥ - 21 oktober 2012 15:42

Jag har lite svårt för att bara välja en, men jag kan visa mina 2 favoriter! 8D

 

Den första "Panda look style" gjorde jag den 27 juni 2012 för att jag hade trööök 8D Och den andra "Pop ~ Style ~ Look" Tävlade jag med i Popstudio tävlingen, men vann nt.. :c  MEN GRATTIS TILL ER SOM VANN!  


 

Av Elin ♥ - 21 oktober 2012 10:53

Nu har jag gjort en NY DESIGN här på bloggen som ni kanske ser!  Kanske var hög tid att byta nu.. o.o


 


Blev faktiskt ganska nöjd! Men vad tycker ni? Kommentera! c: 

Och jag gör då mina designer i Photoshop elements 10, som vanligt! (:


 



Av Elin ♥ - 20 oktober 2012 16:17

Tjaaa! 8D Tänkte nu visa vilka bloggar jag läser varje dag (elr nästan varje dag)  

 


Eliwns.blogg.se (länk)

Mspcolors.blogg.se (länk)

Booodin.blogg.se (länk)

Maaddees.blogg.se (länk)

Mspmaddeni.bloggplatsen.se (länk)


Och kom ihåg att bara för att era bloggar kanske inte står med här så betyder inte det att de är dåliga! (: De kan vara jättebra ändå!  


 


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards