♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin ♥ - 15 oktober 2012 13:50

Okej, enligt mig är det här ett BORING tema! Men jag visar väl lite saker iaf..

 

Aja.. visar väl lite animeringar osv ändå.  

 

Animeringarna..

 

Och en liiten bakgrund!  Vad tycker ni om temat? Själv tycker jag nog 2/5.. :/


 

Av Elin ♥ - 14 oktober 2012 22:09

Jao nu tänkte jag visa upp mina 4 bästa vänner här i bloggen.. Jag har såklart fler men dethär var ju mina 4..! DET  ÄR INTE I ORDNING!


 

Amy135, som många av er säkert vet så känner jag henne irl och hon är värkligen jättesnäll!

 

Annasåsen, en riktigt bra vän!  

 

Sillia123, en jättebra vän som jag har känt väldigt länge! (:

    

Snowy1, en jättebra random bff! 8D


Och jag har ju fler, men nu skulle jag ju bara visa upp 4 c:


 


Av Elin ♥ - 12 oktober 2012 18:56

Hahah, Jag ska ge olika förslag på dag FEM!? xD

Men "harkel" Ömm, då börjar vi väl då!  


1. Att man ska kunna söka efter form + att man ska kunna se alla forum man själv har gjort, istället för att behöva bläddra hela tiden..  

2. Att man kan ha typ som en VIP'dag (hahah, copyright by panfu..?) Nej men ärligt! Det skulle vara kul!  (för de som är o-vip)

3. Att det ska finnas navel-piercing typ.. c:

4. Att man ska kunna måla naglarna på sin moviestar

5. Att man ska kunna ha ngt - _ . , osv i sitt msp namn igen. För som några av er kanske märkt så kan man inte det längre.. -.-

 


 

Av Elin ♥ - 11 oktober 2012 19:28

Undrar hur länge de letar efter vinnarna egentligen..? -.-

 

Inte för att jag tror att jag kommer att vinna, men alltid spännande att se!  


 

Av Elin ♥ - 11 oktober 2012 19:14

Jag vet att det är mest det här jag bloggar om nu, men vet inte annars vad jag ska blogga om..  


Men det jag tycker är bäst med msp är väl:

1. Vännerna

2. Fööörum! 8D

3. Filmer, artbooks, looks

4. Shopping

5. Spelen (nt för att jag spelar det varje dag, men röligt är det ju iaf! xD)



 

Heheh, en random bild så att nt inlägget blir för tråkigt.  


 


Av Elin ♥ - 10 oktober 2012 19:12

1. De ändrar allting, så det blir sämre! D:

2. Vip blir dyrare. >.<

3. Man kan få en varning för ingenting..


SAKNAR GAMLA MSP!  



 

Av Elin ♥ - 9 oktober 2012 15:41

Nu ska jag då visa hur jag såg ut när jag var nybörjare (lvl 0) på msp! ;D


 


Höhö, liiite skillnad va? xD Det enda nu som jag faktiskt aldrig har ändrat är hudfärgen.  


 

Av Elin ♥ - 8 oktober 2012 18:46

Heejj!  

Nu hade jag tänkt att berätta lite om mig irl och min msp gubbe.

 

Jag heter Anna irl och är 10½ år. Jag bor nere i lilla småland  Om ni vill veta ungefär hur jag ser ut så har jag brunt hår och blåa ögon, 138 cm lång. Jag har även 3 husdjur: En hund som heter Lady och 2 marsvin som heter Signe och Daisy, och jao.. vad ska jag säga mer..?  

Men här kommer lite andra saker om mig:


Favorit...

Färg: Blå, lila, vit, grön c:

Djur: Hund, marsvin och häst

Mat: Tacos, lasagne och pommes! ;D


Intressen..

Kompisar, dator, hästar, fiol, top model och MER..!  


Men nu har ni väl fått veta lite om mig? c:

 

Jag heter EIin. på msp där jag är i level 10. Jag har spelat i ett år och 3 månader. c: Jag hade först en gubbe som hette EIvira men sen gjorde jag EIin.!  Och lite mer fakta om min msp gubbe kommer ni att få reda på sen (i 20 dagars)


 


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards