♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin ♥ - 30 januari 2013 16:28

Okej, då kör vi en sån här igen  Och jag har dessutom skapat en helt egen kategori till just HISSAR & DISSAR  


 

* ALLA SNÄLLA VÄNNER 


* Göra en design/header som man blir RIKTIGT nöjd med och nästan inte kan sluta titta på


* När man vet att nåt jätteroligt ska hända inom jättesnar framtid (som typ jag nu)


 

* Att msp är PETNOGA med vad man får och inte får säga på msp! Har hört att många har blivit avstängda för att de har sagt ett minsta lilla ord i chatten. -.- 


* Att msp har höjt priserna på kläder/animeringar så JÄVLA (ursäkta att jag svor) mycket..! Jag menar.. en animering kostade ca 200-500 innan, och nu kostar en animering 600-1100!  


* När man vet att man måste göra nåt man inte vill göra..


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Det här är ju vad JAG tycker! Men vem vet? Ni kanske gillar att msp har höjt priserna på kläder/animeringar te.x  


 

Av Elin ♥ - 27 januari 2013 20:58

Jag har bestämt att jag ska lägga upp lite Dagens outfits-bilder lite då och då!  Kanske inte varje dag men som sagt, lite då och då^^

Såhär ser outfiten jag har i msp idag:


 

Vad tycker ni?  


 

Av Elin ♥ - 27 januari 2013 20:30

TACK SÅ MYCKET ANNASÅSEN!  Det var värkligen längesen jag fick något från ö-listan, mkn tack såå mkt Annasåsen!


 


Nu behöver jag bara Disressed Cardi, så kan jag skapa min aldeles första egna USA-look  Och precis som när Annasåsen gav mig, så kom hon med på bloggen! Det kommer även ni göra ifall ni ger mig nåt från ö-listan. Därimot om ni ger från er garderob så kommer ni inte med på bloggen, men ni kan räkna med ett STORT tack och en auto!


 

Av Elin ♥ - 24 januari 2013 21:07

Skulle bli sjukt glad om någon av er skulle kunna ge mig nåt från ö-listan!  Speciellt Distressed Cardi, och USA sneakers  För att sen kunna skapa en USA-look utav dem.


 



Om nån ger mig nåt från ö-listan så kommer den med i bloggen! Har haft några av dem sakerna som finns på ö-listan i typ flera månader nu! O.o


Ska chatta lite på kik med amy135 nu, och sen sova!  


 

Av Elin ♥ - 24 januari 2013 20:50

I typ förrgår eller nåt sånt så avslutades Manga-vansinne tävlingen  Och vinnarna var ju då:


 

 

Så grattis Röd Lök, kissy w, Agitha, Ballie, pink§20, ida.a, Heaven Girl, Miranda- <3, daniela64, evelina4635, Glassen26 och maria600!


Btw, hade även tänkt ordna en egen tävling på bloggen snart! Så håll ut  




 

Av Elin ♥ - 24 januari 2013 20:29

Detta är altså inget fusk eller nåt sånt, utan bara tips O.o


1. Var inne mycket i chatrummen och försök ta såna där "samla sc", frågesport, fånga stjärnor och sånt ni vet^^ (helst i husdjurs-parken för där kan man käna lite extra sc genom att klappa djuren)

2. Försök göra så många filmer du kan (även fast jag vet att jag själv är väldigt seg med att göra nya filmer, men ska försöka göra en ny snart  )

3. Gör en ny gubbe och titta på alla dina filmer med den.

4. Fråga dina vänner om ni ska göra ett filmbyte (altså att du ser hans/hons filmer och han/hon ser dina) För då känar ju både du och kompisen fame + starcoins  

5. Snurra starcoins-hjulet.


 

Hoppas ni gillade tipsen!

 

 

 
 

 

 
Av Elin ♥ - 24 januari 2013 19:44

Ami love ville vara med på bloggen så nu ska hon få det!  


 

Ge henne autos.  Och hon är VÄLDIGT snäll också och har skickat massor av fina mails till mig på msp om att jag är snäll, söt, att hon älskar min blogg, och att jag gör fina headers/designer  TACK, alla ni som skriver sånt till mig! Ni gör min dag ska ni veta^^


 

Av Elin ♥ - 24 januari 2013 18:03

I går så var det ju som vi alla vet onsdag. And tomorrow it's friday.. Men iaf det vi gjorde igår:


Onsdag 23/1

 

På slöjden (jag har träslöjd) så fortsatte jag med mitt "läskiga" spöke  Dens ögon blir så typ om man går till ett ställe, så typ stirrar den på en! O.o (lite svårt förklarat?) Men det blir ju bra att använda till te.x halloween!  

Och när jag hade målat hela spöket vitt, så började jag på ett nytt "hus" till mina marsvin som dem har i buren.. o.o Hann skära ut alla delarna iaf, men ni kommer att få se det när jag är klar med det.  


På bilden så fick vi även göra nya NAMNSKYLTAR! xD Ni vet såna som man har typ framför bänken eller nåt sånt  Jag gjorde min i typ USA-färger.. Men även bra för jag som även hade tappat bort min förra tråkiga namnskylt (som det inte ens står mitt riktiga NAMN på, HAHAH)


 



Men idag (torsdag) när vi var i datasalen på skolan, så när man var kvar med uppgifterna man skulle göra så fick man gå in på nåt spel om man ville. Och ni kan ju bara gissa vilket spel jag gick in på..  


 

 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards