♥ Läs mina inlägg ♥

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Dag 19 - Anledningen till att du började blogga, och varifrån du fick ditt bloggnamn

Av Elin ♥ - 30 oktober 2012 12:55

Heeejjsan!  

Vi har nu kommit till den "näst sista" punkten av 20 dagars, och nu ska jag förklara varför jag började blogga, och varför jag valde just "mspelinsens" som mitt bloggnamn!  


Jag kollade andra bloggar, och tyckte att det såg så roligt ut, så jag ville också ha en blogg. Jag började med en blogg som hette "eiin-.bloggplatsen.se" i augusti 2011!  Men i januari 2012 bytte jag bloggnamn till "mspeliins" (fast fortfarande samma blogg) Så då hette bloggen Mspeliins.bloggplatsen.se  Men sen kände jag att jag hade fått för mycket onödigt på den bloggen, så jag bytte till denhär. Men eftersom min förra blogg hette "mspeliins" så ville jag fortfarande ha ngt liknande. Och jag bloggar ju ändå om msp så det skulle väl börja med "msp" (: Och sen la jag till "elinsen", men jag glömde *** på den bloggen, så då blev det


Mspelinsens.bloggplatsen.se

 


 


Och btw, ni kan inte gå in på min förra blogg, för jag har lösenordskydd på den.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin ♥ - 10 mars 2015 14:09


Heej! Om det är någon som ser detta, så vill jag att ni ska veta att jag har ändrat bloggnamn på min nya blogg, så nu kommer man alltså inte in på bloggen om man söker på "Annisenbloggar.blogspot.se". Utan nu heter bloggen Annizia.blogspot.se Klicka ...

Av Elin ♥ - 12 september 2014 16:18


Heej!   Ni vet kanske att jag har slutat blogga på denna bloggen? Jepp, det har jag, men nu har jag även gjort en irl blogg!   Bloggen heter annisenbloggar.blogspot.se Så, snälla, gå in på bloggen och läs!♥ Den bloggen handlar om mestade...

Av Elin ♥ - 4 augusti 2014 19:48


Har tappat typ alla mina läsare, och det är inte så konstigt, har ju varit sjukt dålig uppdate senaste månaderna. Men till er som fortfarande läser vill jag att ni ska veta att jag kommer att sluta blogga här. Anledningen är att jag tycker inte att d...

Av Elin ♥ - 5 maj 2014 13:06


Heej! Ni vet säkert att det pågår just nu en sak som heter TMI tag (Too much information), och det går ut på att svara på massa frågor om en själv!  Den är nog mest populär på Youtube, men eftersom att jag inte har Youtube, så tänkte jag göra den p...

Av Elin ♥ - 5 maj 2014 10:45

Hej, jag har inte bloggat sedan typ 13 mars, och jag är fullt medveten vid det, och jag är sjukt ledsen!   Men jag har lite olika skäl som jag tänkte skriva upp här:    1. Min dator har varit typ helt paj, och därför har jag inte kunnat använda d...

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards