♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin ♥ - 29 oktober 2012 14:50

Nu har det minsann kommit lite nytt till msp!  Jag gillar det inte, men jag vänjer mig väl.  

 

Just det här diggar jag! Att man får 2 presenter.. o.o (precis som när man har startat en ny gubbe), den ena presenten ser ni ju på bilden, men den andra måste man vänta med i en dag för att öppna den. 

 


Nytt utseénde på forumen. 
Det är en av de sakerna jag dissar..! Enligt mig är det nya VÄLDIGT förrvirrande! Men jag vänjer mig väl.  


 


Sist, men inte minst, nytt utseénde på "laddar saken"!  Faktiskt väldigt snyggt om jag får säga det själv! Men den är ivägen och stör en hel del.. -.-


Vad tycker ni om förändringarna? Kommentera! ;D


 

Av Elin ♥ - 29 oktober 2012 13:58

Har rätt många, men här kommer dem  (kommer ha 4 stycken i varje kategori)

Överdelarna:

 

Underdelar:

 

Hår:

 

Skor:

 

Accessoarer:

 


Det blev 5 på den här, men det var för att jag VERKLIGEN inte kunde välja! o.o Men de här kläderna ÄLSKAR jag verkligen!  Även fast det finns MÅNGA MÅNGA fler kläder jag gillar. :3


Btw Snart har jag ju gjort hela 20 dagars-grejen.. O.o


 

 

Av Elin ♥ - 28 oktober 2012 21:17

Snart är det ju HALLOWEEN!  Så idag köpte jag och mamma lite ljus + pumpa till halloween:


   


Jag skärde paprikor också, precis som en pumpa fast en paprika.  Fick det från den HÄR bloggen!  


Ska ni göra ngt speciellt på halloween? Själv ska jag gå ut och säga "bus eller godis" hade jag tänkt!  


 

Av Elin ♥ - 28 oktober 2012 21:00

När jag gjorde min moviestar som hette EIvira så tänkte jag sen: Nejj, jag levlar ju i snigelfart..! Jag hade ingen lust att spela på den gubben längre + att jag hade kommit på ett nytt msp namn.   Jag ville heta nånting med Elin, men jag visste ju att det redan skulle vara upptaget. Så jag tog ett stort i istället för ett L, så då såg det ju ut som typ Elin.     Skulle egentligen heta bara Eiin, men det var upptaget. -.- Så då blev det Eiin. !  

 

Så här ser då jag ut på msp just nu. :3


 

Av Elin ♥ - 27 oktober 2012 22:04

Carly Rae Jepsen - Call me maybe



Riktigt bra låt om jag får säga det själv!  Har ej Spotify så jag lyssnar på all musik på youtube typ.. c:


 

Av Elin ♥ - 27 oktober 2012 21:33

Gjorde idag en HALLOWEEN look som ska vara med i "Hauntes halloween" tävlingen..  


 

Denna kommer då att skickas in i tävlingen sen..  Tycker själv den blev rätt så lyckad!  Men vad tycker ni? :3


 

Av Elin ♥ - 27 oktober 2012 18:43

Okejj.. skriv inga fula kommentarer nu om att jag är ful elr så för det vet jag mycket väl själv..  


 


Bilden är nt direkt nytagen, men orkade nt ta en ny bild, ladda upp på datorn osv.. o.o + att jag ser helt muppad ut just nu, rufsigt hår osv.. >.<


Bilden är ca 1 år gammal då men..


 


Av Elin ♥ - 26 oktober 2012 23:17

Idag har det varit  en helt vanlig fredag för mig idag, idrott osv. MEN SEN GICK JAG TILL HALLOWEEN FEST! 8D

































Vi åt först popcorn, chips osv.. och drack blod med ögon i!  Smaskens 8D (som egentligen var saft med plastögon o.o) Sen så typ såg vi på Michel Jackson med låten "triller" c: 



Och vi tittade även på WILLIAM SPETZ! 8D Diggar honom.. c:


Sen lekte vi en lek, den var ganska lik blindbock faktiskt!  Sen gick vi på spööökrunda.. Och då var "min kompis som vi var oss's" storasyster och hennes vänner utklädda med blod i ansiktet osv och sen SÅ JAGADE ALLA OSS! O.O Så det ända man hörde i trädgården var tjejskrik! (Är sjukt hes nu.  )

Men sen fick vi äta bajskorvar, glass och fanta efteråt! (: (och bajskorvarna var chokladbollar egentligen)


 

P.S HÖSTLOOOV!  

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards