♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Elin ♥ - 26 september 2012 18:38

Nu har jag köpt mer sc och diamonds! Happy girl here! xD Tack pappa!  


 


Så nu ska vi shoppa lite!  


 

P.S Tigg INTE om en "speciell hälsning" elr ngt nu! Jag skickar inget till nån som tigger, jag skickar bara till mina närmsta vänner. Så om det är ngn som tjatar om det tar jag bort den som vän!

Av Elin ♥ - 25 september 2012 22:35

Ska köpa mer sc + diamonds imorn tror jag.. Känner verkligen för det! Har ju inte testat på att ha diamonds än.. o.o


 


Ska sova snart.. men så länge, Tack o hej, leverpastej! 8D


 

Av Elin ♥ - 24 september 2012 17:23

1D's nya singel " Live While We're  Young" har kommit ut på youtube!  Den är sk*tbra ju! xD



Vad tycker ni om låten? Själv DIGGAR jag den! 8D


 

Av Elin ♥ - 23 september 2012 17:33

Heej! Här kommer lite bilder från idag när jag var med amy135^^


 


Känns verkligen som att det håller på att bli höst nu o.o


 


 


Blev inte direkt nöjd med den här bilden (äpplet) så sätter därför inget copyright på den, venneh varför men min kamera KAN bara inte fokusera nästan.. den fokuserar nästan alltid på bakgrunden.. -.- Hur mkt jag än försöker.. Så jag fotar mer på mobilen ist!   (den kan fokusera osv o.o)


 

Av Elin ♥ - 23 september 2012 16:52

Här kommer lite häst bilder från är tagna från stallet där jag rider:


 


Hästen heter Daim (vet, sjukt dålig kvaliteé på bilden -.-)


 


När jag står och borstar en annan häst.  Hästen heter Kompis ^^


 


Jepp, det var dem bilderna!  


 


Av Elin ♥ - 22 september 2012 12:24

Ganska boooring tema om jag får säga det själv.. :/


 


Vad tycker ni om temat? Om jag får säga det själv så tycker jag nog 2/5..  


 

Av Elin ♥ - 21 september 2012 17:36

Då har det kommit lite nytt till msp! Denna gången gillade jag faktiskt förändringarna!  


 


Det har kommit nya bilder till framsidan! Såklart finns det ju mer, men pallar nt visa alla.. :/


 


Om man rör musen över en level (t.e.x lvl 11) så ser man hur många vänner man kan ha osv! Riktigt bra faktiskt!  

 


Och om man går upp i en level så kan man nu välja en belöning! När jag gick upp till lvl 10 så valde jag badbollen, som ni kanske ser på bilden (har den nu i min msp-trädgård)


Och nu..


 


Nytt chattrum!   Väldigt bra för dem som ofta brukar vara i chattrummen! (:


Sen så finns det en ny diamant sak, men det får ni själva kolla! Vad tycker ni om förändringarna Hiss/diss? Kommentera!  Själv tycker jag helt klart HISS! xD


 



Av Elin ♥ - 21 september 2012 17:00

OMG, ÄNTLIGEN ÄR JAG I LEVEL 10 PÅ MSP!   Så nu har jag 2 siffror i min level.. o.o


 


 



Inte förräns nu märkte jag att man får välja en belöning när man gått upp i level! Bra msp!  Men när jag loggade in på msp idag så såg jag ATT JAG BARA HADE 100 FAME KVAR!  Så då skrev jag det i vgd-rutan och då så var det 2 snällisar som gav mig auto (tack!) Och DÅ levlade jag!! ;D


Nu kämpar vi till level 11! Det klarar vi väl?   


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards