♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Elin ♥ - 14 september 2012 15:54

Heej! Idag gick våran klass och badade, och först fick vi en låång promenad, eftersom att vi skulle "gå" ända bort till badhuset, och det var typ 5 km! O.O Fast sen när vi klätt på oss badkläder osv så hade vi simprov. Så vi skulle simma bröstsim 400 m, och ryggsim 50 m. Det gick faktiskt rätt bra, fast sen fick vi göra vad vi ville! Vi hade en badkompis som man ska vara med hela tiden, och jag var då med amy135   (vi är, som ni kanske vet bff's irl)


 


Vi åkte buss hem, men då, så visade det sig att jag hade glömt min fika som jag inte hade ätit upp i omklädningsrummet, men när jag skulle hämta den, hade en annan tjej redan tatt den etfersom den var kvar, så fick jag den, sen när vi klev på bussen, trodde jag att jag glömt fikan där utanför eftersom att jag inte hittade den i väskan, men sen visade sig att påsen med fika i låg på golvet på min plats (i bussen) xD 


 

Av Elin ♥ - 13 september 2012 19:49


 


xD

 

Av Elin ♥ - 13 september 2012 18:32

Inte för att jag fått ngn fråga om det, men nu ska jag visa hur man får med en moviestar i en artbook som man INTE är vän med!  

Först klickar man på en moviestar som man inte är vän med:

  (det måste absolut inte vara ngn höglevlad person, men det här var bara ett exempel)

Men iaf, så klickar man på den där lilla saken som jag har ringat in på bilden. Sen kommer det ju upp mail rutan, till den "personen" och har ni aldrig skickat ett mail till den innan, skriv då ett elr skicka en auto och sen klickar ni här:

 

Jao, klicka där jag rignat (stavning?) in så ser det ut såhär:

 

Ha kvar chattrutan, sen går du till artbooks och bläddrar längst bak bland moviestars så ser du den moviestaren och kan göra vad som helst med den nu!  


 


De andras ansikten och namn har jag suddat ur, men anledningen till att man inte kan se hans namn är för att gubben är längst ner.  

Men det är så man gör iaf!  


 

Av Elin ♥ - 12 september 2012 19:43

Inte långt kvar...


 


Med lite hjälp så kan vi nog vara i level 10 inom kanske.. 2 veckor!  Så ni skulle betyda guld ifall ni såg mina filmer, gav autos, gillade mina lookar, artbooks! (:  Och om ni också vill levla så kan ni ju fråga mig ifall vi ska byta autos elr se varandra filmer.  


 

Av Elin ♥ - 11 september 2012 23:28

Heejsan! Ni kanske inte visste det, men jag är ett stort fan av One Direction..  Och här kommer mina 2 favoritlåtar utav dem! (:




Låten "One Thing" har jag just nu som rignsignal på min mobil.  

Gillar ni One Direction? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 11 september 2012 23:24

Nu har det då kommit en ny omröstning!  

 

Det var ju flest som tog USA, men själv vet jag att det är från Danmark. (: Eftersom att allt nytt kommer ju till danska msp först + att en del saker har de glömt att översätta (från danska)  

Men vad röstade ni på? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 11 september 2012 23:07

Heej! Gick in på min förra blogg (l-ords skydd på den) och kollade igenom mina första inlägg! Fina  gamla minnen man har..   

Men iaf, då tänkte jag visa er min ALRA första riktiga bild som jag lagt upp på bloggen! Så här är den..


 


(klicka på bilden för att se bättre) Men som ni kanske ser så var jag då i lvl 3 då (är i lvl 9 nu, snart 10) Och jag visste ju typ inget om sånt här då, så jag visste inte heller hur man markerade i paint.  


 

Av Elin ♥ - 8 september 2012 16:52

ÄÄLSKAR TEMAT! LOVE IT!  

 

Har gjort en look till temat, som ska vara med i look tävlingen!  

Blev jättenöjd med den!  Vad tycker ni om temat, och looken? xD Kommentera!   Själv tycker jag 5/5  


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards