♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Elin ♥ - 19 september 2012 20:35


Ni kanske inte visste det men jag diggar verkligen William Spetz! xD 


 

Av Elin ♥ - 18 september 2012 21:14

När jag skulle logga in på bloggplatsen, och skulle skriva in den lilla "säkerhetskoden", och det är alltid 4 bokstäver, och den här gången blev det ett ord! xD

 

Hahah, DRYG! xD


 

Av Elin ♥ - 18 september 2012 21:10

Nu har jag då gjort en ny film, och det är även en serie som kommer släppas i flera delar!!  

 

Det handlar då om en tjej som är ny i en klass, och sen blir hon mobbad men aa, tänker inte avslöja för mycket! xD


 

Av Elin ♥ - 16 september 2012 17:21

Love hannah99 ville vara med här på bloggen, så nu får hon va med! xD

 

Hon är jättesnäll ska ni veta! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!  Jag har även gjort hennes design! Blev riktigt nöjd!   


 

Av Elin ♥ - 16 september 2012 11:16

Som många av er antagligen redan vet så är kissy borta från msp.. Många säger ju att kissy har blivit avstängd för alltid, men jag vet inte riktigt vad jag ska tro på? Om det är ngn som vet, svara i kommentarerna!  

 

Ser ni, jag har ju till och med klickat för "visa endast moviestars som blablabla", och då ska ju alla moviestars synas, men hon finns ju inte där.  Och söker man på man på henne kommer ju en massa lvl 0-are upp.. :/  Det kan ju ha varit så att hon blev avstängd för sitt namn "kissy" k i ss, nu när msp har blivit så petnoga med allting. -.-


 

Av Elin ♥ - 16 september 2012 11:11

 

Och ni får väldigt gärna fråga mig på msp om vi kan se varandras filmer/byta auto!  


 

-.-

Av Elin ♥ - 15 september 2012 11:57

Såhär ser det ju ut varje gång jag loggar in på bloggplatsen.. -.-

 

Snälla, kommentera lite mer tack! (: Jag har runt 20-40 läsare per dag och då måste ju ngn av er palla att kommentera.. :/


 

Av Elin ♥ - 15 september 2012 11:50

Please, rösta på mig i look tävlingen (monster academy) Snälla, det skulle betyda SÅÅÅ MYCKET!  


 


Den finns på sida 36 elr 37 tror jag!  Det skulle betyda såå mycket om ni röstade på mig! Och hur min look ser ut och vad den heter ser ni ju på bilden.


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards