♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Elin ♥ - 6 september 2012 11:01

Heej! Har ont i halsen idag så är hemma från skolan (typiskt -.-) Men då tänkte jag att jag kunde göra en ny design! För jag hade ju haft min gamla ganska länge nu, och nu hade jag ju ändrat både näsa och mun så nu har jag då gjort en ny!  


 


Hur tycker ni den blev? Jag själv blev rätt nöjd med den! (: Btw om ni inte ser designen, tryck då F5  


 

Av Elin ♥ - 5 september 2012 20:44

Det finns en "skum" kille (kanske tjej?) på msp, som bara helt plötsligt finns på högpoängare nu.. o.o

 

Ni ser ju, han är i lvl 24! Han fanns ju inte på hp senast jag kollade hp typ? Han måste ju ha använt ngt fusk.. Aja, förr elr senare kanske han får sin gubbe raderad?  


 

Av Elin ♥ - 2 september 2012 13:22

Heej! Nu kommer ett vidioklipp om hur man får typ en "regnbåge" elr ngt i en pensel i photoshop elements 10!  



 


Kanske inte så bra kvaliteé på den, men eftersom att jag inte vet hur man filmar bara dataskärmen så filmar jag med kameran  


 

Av Elin ♥ - 2 september 2012 12:38

Heej! Tänkte bara lägga ut en bild på en fin solnedgång som jag och amy såg på kvällen när vi lyssnade på One Direction!  


 


Fin, elr hur?   Btw i fredags så kom mitt skal till min mobil som jag hade beställt! Bild på det:


 


Hehe, kanske inte så intresant.. c:


 

Av Elin ♥ - 2 september 2012 12:20

Heej! Nu har jag då laddat över mina bilder från kameran, och snart kommer även ett vidioklipp men nu tänkte jag visa upp lite bilder som jag tagit i mallorca!  


 


Den här bilden tog vi då vid en av poolerna.  


 


En bild på palmer o.o


 


En till palm


 


En bild på mig  


 


En bild som vi tog utför stranden (:

Men jag kommer att lägga upp ett till inlägg med 2 andra bilder (som inte är tagna i mallorca)


 


Av Elin ♥ - 2 september 2012 12:01

Rätt gulligt tema är det ju, men det är ju inget direkt jag fastnar för..

 

Utav mig får det nog 2/5..  vad tycker ni om temat? Kommentera gärna!  


 

Av Elin ♥ - 2 september 2012 10:09

Förlåt att jag inte bloggat! Men min kompis har sovit över nu från fredag-lördag. c: Men idag kommer inlägg!  


 

P.S Skulle ni kunna vara snälla och skriva lite mer kommentarer tack? (: Min senaste kommentar jag fick var den 17 augusti, och många skriver ju i den där frågesaken, men är det ingen fråga egentligen så ska ni skriva det i en kommentar (:

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards