♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin ♥ - 2 januari 2013 13:06

Hejjhejj!  

Eftersom att det nu ju inte är "nyår" längre så tänkte jag "Då är det väl onödigt att ha kvar nyårs-designen då?"

Så jag gjorde en ny "grön-aktig".  


 

 


 

 


Designen är gjord i Photoshop Elements 10.


Tryck F5 om du inte ser designen.

 

 

Av Elin ♥ - 1 januari 2013 19:28

Idag är det ju som vi alla vet, 2013!  Hoppas ni alla har haft ett RIKTIGT gott år!  

De hade ju redan börja smälla fyrverkerier t.o.m när det var ljust!  Men på kvällen var ju himlen helt FULL av fyrverkerier.

Vi i våran familj sköt ju iväg en papperslykta.  Glömde dock att ta bild på den, men ni kan få en liten "finfin" bild från google (inte på lyktor då)



Nu får vi bara hoppas att 2013 blir ett AWSOME år!  Eller vad tycker ni? c:


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards