♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin ♥ - 23 januari 2013 19:29

 

Heheh, kanske ska börja med sånt här, den var ju också nån som ville att jag skulle ha nåt "veckans", "dagens", eller nåt sånt!  Så jag tänkte: Ja men varför inte börja med Dagens outfit då?  


Tjingeling!  


 

Av Elin ♥ - 23 januari 2013 19:16

Hittade den på google, hehe  



Okej, jag var riktigt uttråkad, höhö.. Men erkänn, de är sjukt söta  


 

Av Elin ♥ - 23 januari 2013 18:52

Okej då, inte direkt "nytt" tema längre.. Det lär väl ändå komma nåt nytt typ imorgon eller nåt? Men jag skriver detta inlägg ändå så att ni i alla fall ska få NÅGOT att läsa om..!

Men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om detta temat.  Varken bra eller dåligt.. Kanske typ 3/5?  


 

Fast animeringarna var rätt roliga i alla fall   Förutom det att dem är så dyra så in i norden..! -.- Allvarligt msp, animeringarna kostar ju 900-1100! Det är det som jag hatar mest med det nya msp tror jag. Att allt är så DYRT!


Men vad tycker ni om detta temat?  Jag tycker ju som sagt 3/5  


 

Av Elin ♥ - 21 januari 2013 18:14

Okej, vi börjar väl då! 8D


* Jag gillar pommes men jag gillar INTE vanlig kokt potatis o.o

* Jag hatar ostkrokar   (vet att många älskar det men av nån anledning gör inte jag det)

* Jag har ca 15 bra vänner elr nåt, men jag är bara med ca 5 hemma!

* När jag var i 9:års åldern så nördade jag panfu. (var guldpanda typ hela tiden)

* På sommaren så längtar jag alltid till vintern, men på vintern så längtar jag till sommaren istället xD  (som typ nu ._.)



Visste ni detta om mig?  


 


Av Elin ♥ - 18 januari 2013 19:16

Tänkte tipsa er om en låt, som enligt mig faktiskt är ganska bra!  



Selena Gomez & The Scene - Love You Like A Love Song


Tycker Selena Gomez är en väldigt bra artist!  En av mina favoriter top 3

Vet inte varför det typ alltid blir så lite text i mina inlägg, men jag har väl inget mer att säga?

 

 

Av Elin ♥ - 18 januari 2013 18:45

Den här handen ser VÄLDIGT failad/random ut måste jag säga..


 

JAG VEET, bilden är jättesuddig, men det blev så när jag skulle förstora bilden, och tro mig.. det var värre innan eftersom att jag redigerade den! ._.


Men ärligt, handen har ju en linje men inte armen? o.o Måste vara ett HELT VANLIGT msp-lagg! :3


 


Av Elin ♥ - 18 januari 2013 18:24

 

Svar: Heej!  

Ja, det kan jag väl göra!  Men kanske inte typ "veckans" elr nåt, men kan väl göra typ Diggar och dissar ibland när jag kommer på nya saker. Eller så kanske jag kommer på nåt annat skojigt man kan göra lite då och då..! c:


Hoppas du/ni var nöjda med svaret!  


 

Av Elin ♥ - 15 januari 2013 20:55

Nu har jag en fråga till er..

Vad vill ni läsa om här i bloggen?  Har inte så mycket att blogga om just nu, så snälla skriv i kommentarerna vad ni vill att jag ska blogga om så kanske jag skriver om just det. Behöver verkligen tips! Sen händer det ju lite då och då att nåt nytt ploppar upp i skallen men snälla, skriv



 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards