♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin ♥ - 15 januari 2013 20:49

I söndags var det ju 13/1, och Knut hade namnsdag.. vilket betyder att det är den dagen som julen dansar ut  Shit vad snabbt det gick! O.O 

Så i söndags så slängde vi julgranen och plockade bort alla ljusstakar, julprydnader, och började även äta av pepparkaksgrisen som har hängt på väggen!  



Så nu är det ett år kvar (; Men nu har jag ju födelsedagen som är om ca en månad att längta efter istället  


 

Av Elin ♥ - 15 januari 2013 20:21

Nu kommer min önskelista till min födelsedag när jag fyller 11 år  Detta finns på önskelistan just nu:


* Ny kamera + kamerafodral

* Top model

* Pärlor med bokstäver

* The Sims 3 husdjur

* Kläder

* Converse (valfria)

* Mobilskal 

* Nya spel till mitt Nintendo 3ds 

* Ny datormusmatta.

 


Ny kamera för att: Jag hatar min nuvarande kamera, fick den för 3 år sen (när jag fyllde 8 år) Och ni ser ju själv ibland att bilderna suger som jag har tatt med kameran..

Top model: Vill bara ha fler!  

Pärlor med bokstäver: Vill typ ha armband osv där det står speciella saker på typ..

The Sims 3: Kan inte installera the Sims 2, så det är ju jättesynd!  

Kläder: Ni vet varför!^^

Converse: Bra o ha!  

Mobilskal: Har ju bara ett så..

Nya Nintendo spel:  Har bara ett (Super Mario bros 2)

Ny datormusmatta: Min är ju helt paj så jag kan inte använda min datormus (datormusmattan är ju helt bucklig.. -.-)


Ni ser ju att jag önskar mig rätt mycket så nu får man väl hoppas att man får iaf NÅT av det!  


 

Av Elin ♥ - 15 januari 2013 19:38

SNART ÄR VI HALVVÄGS TILL LEVEL 12!! AUTOOS?  


 

OCH VI KLARAR VÄL ÄNDA DIT VA?♥ Säger inte att jag är nära level 12, utan snart HALVÄGS!  

Btw, visste ni att jag har som mål i msp att komma till minst level 15? O.o Såklart skulle det ju vara AWSOME att komma längre upp än så, men jag har som MÅL att INTE sluta förens level 15..


 

Av Elin ♥ - 14 januari 2013 19:49

Har ju inte gjort sånhär förut men tänkte testa det  


 

* Att ha mycket starcoins!  

* Att resa utomlans, fett skönt ju..  

* Att jag fyller 11 år snart!! (22 februari, så det är ju typ en månad kvar)

* William Spetz, han är ju FÖÖR rolig inte sant! (prenumererar på han på youtube)




 

* Att ha många saker på msp som man vill köpa, men inte har råd. -.-

* När man måste städa sitt rum.

* När saker som man tror ska gå TOPPEN inte blir som man tänkt sig!  

* Hackare, liksom.. vad är meningen med att hacka folk!? Tror inte direkt de som hackar själv skulle vilja bli hackad..


 

Btw, berättar inte vad jag heter på Youtube, så fråga inte.


Av Elin ♥ - 12 januari 2013 22:53

Jag märkte när jag loggade in idag att jag inte var celeb längre.  Vet faktiskt inte om det är för att msp har tagit bort många av mina VIP vänner eller för att ni raderar mig som vän.. Men hur som helst om ni INTE har raderat mig men jag inte är er vän längre så kan det nog bero på att msp har raderat dem.

Eftersom jag inte kan ha fler vänner!  


 


Och då betyder det att jag kommer tacka nej till ALLA förfrågningar.. tyvär! Önskar att jag kunde acceptera, men så fort jag blir VIP igen så kan jag skaffa fler vänner igen!  


 

Av Elin ♥ - 11 januari 2013 17:15

Riktigt bra tema tycker jag faktiskt!   4/5!


 

Älskar kläderna och animeringarna var helt okej! Och älskar att det är lite "Manga liknande"

Bakgrunderna:


 

Och bakgrunden var väl rätt cool också  Men jag tycker ju som sagt att detta temat är bra. Och att det även är MANGA i den!



Själv gillar jag även att måla Manga teckningar irl  (random)

Men vad tycker just DU med detta temat - och hur skulle ni betygsätta det från 1-5? KOMMENTERA!  


 

Av Elin ♥ - 10 januari 2013 22:33

För att jag inte gjort ett enda inlägg idag o igår! (förutom det här då). Men har helt enkelt inte haft nåt att blogga om att blogga om + att jag har har fullt upp så har inte hunnit! :/

Först var jag ju i skolan, sen gick jag och spelade fiol, sen följde Amy135 med mig hem, och sen resten av tiden har jag varit i stallet.  


Så jag hoppas ni förstår, och troligen så kommer det inlägg imorgon!  


 

Av Elin ♥ - 8 januari 2013 20:04

Idag var det då första dagen i skolan för den här terminen!  Får se.. 10:onde terminen blir det här för mig  


Det började med att alla vi 4:or skulle samlas i matsalen, och där pratade lärarna om förändringar som skulle ske nu.  Bland annat att vi gjorde om klasserna. Eftersom att det var VÄLDIGT ojämnt mellan våra klasser. Te.x i min klass var det 15 st, medans en annan klass så var det typ 23 O.O

Men vi gjorde om dom då!  Tyvär så är de FLESTA av mina "vänner" i den andra klassen, men det FUNKAR ju ändå.  

På sista passet på NO'n så fick vi gå runt bland olika burkar typ, och sen lukta på dom. Sen skulle man skriva ner i sitt häfte vad man tyckte att det luktade som.  Sen fick vi SMAKA också xD Den ena smakade citron.. (surt) och den andra smakade apelsin.  


 


Sen slutade vi 14.30


 


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards