♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Elin ♥ - 31 december 2012 15:53

Hade tråkigt så kände för att redigera en bild!  


 


Dethär var det jag redigerade på gubben:


* Ögonfärgen

* Läpparna

* Hårfärgen

* Färg på kinderna

* Och även lite skugga runt gubben!  


Jag själv tyckte gubben mest bara såg crazy ut sen..!


 

Av Elin ♥ - 31 december 2012 15:30

Idag är det ju som ni alla vet NYÅRSAFTON..! O.O  Känns lite udda att dethär är sista dagen det är 2012.  

Vi i våran familj kommer inte att sjuta raketer, men vi ska därimot skicka iväg en sån här papperslykta, ni vet!  


MEN JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR!  HAPPY NEW YEAR!  



 

Har nu på mig min nyårslook i msp.


 

Av Elin ♥ - 31 december 2012 15:30

Idag är det ju som ni alla vet NYÅRSAFTON..! O.O  Känns lite udda att dethär är sista dagen det är 2012.  

Vi i våran familj kommer inte att sjuta raketer, men vi ska därimot skicka iväg en sån här papperslykta, ni vet!  


MEN JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR!  HAPPY NEW YEAR!  



 

Har nu på mig min nyårslook i msp.


 

Av Elin ♥ - 29 december 2012 22:38

Hade nu tänkt visa ALLA mina designer genom tiderna! (okej, inte alla men endel har jag inte kvar på datorn så..)

Vi börjar från den första:


 



 



i




                                


Hahah, visst har jag utvecklats?  

Men de första är gjorda i Paint, de som är ungefär i mitten är gjorda i Pixlr.com. och de nyare är gjorda i Photoshop! xD

Vilken av designerna tycker ni var finast?  


Det är ju kul att se hur man gjorde headers förr i tiden..  


 


Av Elin ♥ - 29 december 2012 22:25

Så har mitt VIP gått ut..  Synd är det ju allt.. Men får väl se till att köpa nytt då.  


  

Btw, jag kommer köpa för ett år till. c:

 

 

 

Av Elin ♥ - 28 december 2012 22:48

RIKTIGT bra tema där faktiskt! Och nu är det ju också nyårsafton om 3 dagar!!  


 


Bakgrunden också - så cool!  


 


Och kläderna är snygga dem med!  Jag har ju gjort en nyårslook som jag har visat för er!  


 

VAD TYCKER NI OM DETHÄR TEMAT FRÅN 1-5?  Jag tycker HELT KLART 5/5!  


 


Av Elin ♥ - 27 december 2012 20:54

Har nu skapat en nyårs-look till detta temat. Kommer ju såklart inte ha den hela tiden men hade tänkt ha den på nyårsafton.


 

Blev skitnöjd med redigeringen av denna bilden!  Tog typ 1 timme att göra den!^^ (kanske inte syns men det är sant)


BARA 4 DAGAR KVAR NU AV 2012, SEN VÄNTAR 2013.. 


 



Av Elin ♥ - 25 december 2012 21:08

Det kanske var liite väl tidigt att lägga upp nyårs-design nu, men jag hade lust + att då kan jag ju ha den ett tag innan jag ska byta igen!  


 

 


 

 


Själv tycker jag den blev rätt cool! Och jag gör den som vanligt i Photoshop elements 10!  

Tryck F5 om du inte ser designen.


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards