♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Elin ♥ - 25 december 2012 15:07

Hejsan!

Som ni nog ALLA vet så var det ju JULAFTON igår!  För mig var denna julaftonen HELT fantastisk!<3

Här är bilder på det jag fick igår:

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* 2 One Direction-CD's

* Örhängen

* 2 parfymer

* Smink palett

* 3 glittriga nagellack

* Almenacka: 2013

* Top Model: T-shirt designer

* Nintendo 3DS XL

* Super Mario bros 2 (till 3DS)

 


Sen fick jag även ett marinblott fat men tog aldrig bild på den. Sen fick även jag och min brorsa en X-box som vi delar på!  (det kom med några spel)


Sen fyller jag även år snart (22 februari), så då blir det ju MER paket!  

Hur har eran julafton vart? (:

 

 



Av Elin ♥ - 24 december 2012 16:13

IDAG ÄR DET DÅ JULAFTON!  Som man har längtat!  

Nu när jag skriver detta inlägg så är klockan 16:15 så vi har hunnit äta tomtegröt, titta på Kalle Anka osv! Och efter middagen ska vi börja öppna paketen!  

Min morgonpresent:

 

 

 

Otydlig bild men det är tackvare min dåliga kamera. ._. Ska nog önska mig en ny till min födelsedag!  


MERRY CHRISTMAS ALLTHOPA!  FELIZ NAVIDAD<3


 

Av Elin ♥ - 23 december 2012 18:52

Det är då julafton imorgon.. Som jag har längtat. Vi ska vara hemma och så, men det kommer säkert att bli jättekul!  


Såhär kommer schemat (antagligen?) se ut imorgon:


1. Vakna och öppna morgonspresenten

2. Äta frukost osv och allt sånt ni vet? c:

3. Vänta..

4. Titta på Kalle Anka  

5. Äta julmiddag

6. ÖPPNA JULKLAPPAR <3

 

Och jag kommer att visa er den 25'e vad jag fick i julklapp osv!  



 


Av Elin ♥ - 23 december 2012 18:28

Det 10'onde jultemat är här nu.. De har haft VÄLDIGT många vinter/julteman den senaste tiden nu!


 


Fast temat är ändå rätt bra!  


 


Bakgrunden som har kommit!^^ Färgglad, WINTER WORLD!  

Men bakgrunden var hursomhelst jättefin!  Och animeringarna var också rätt roliga.^^  3/5 får detta temat av mig! :'D


 

Av Elin ♥ - 22 december 2012 21:03

VARNING.. NAKENCHOCK VÄNTAR.. O.O


Men msp verkar ha ändrat färg på underkläderna!


 


Innan var ju tjejernas ljusrosa och killarnas blåa.. Tycker själv de nya är finare!  Och nu kan ju även moviestaren BLINKA också + röra sig automatiskt i chattrummen! 

Btw, VI ÖVERLEVDE GÅRDAGEN! O.o ETT MIRAAAAKEEL!  


 

Av Elin ♥ - 22 december 2012 20:58

Egentligen borde det ju stå "Tänd 4 ljus" eftersom det är ju 4:e advent imorgon!  Så får gratta er i förväg:

GLAD 4:E ADVENT!



Klassisk julsång.  (och ni vet inte hur mycket en del sjunger den på skolan?? O.o) Aja, inte lika mycket som "Gangam Style" då men..  


 

Av Elin ♥ - 21 december 2012 17:01

Ett bra tips på en bra jullåt från mig!

Miley Cyrus - Rockin Around the Christmas Tree + lyrics



Nu får man ju även lite julkänsla också!  JULAFTON ÄR JU OM 3 DAGAR! O.o  Det gick fort..  


 


Av Elin ♥ - 21 december 2012 16:32

YEEEEY, JULLOV!!  


Vi började med i skolan att man skulle dela in sig i 4 lag.  (2 killag o 2 tjejlag) Jag, Amy135 och två andra var tillsammans! Våran lärare hade skrivit upp massa tal från 1-60.  Då skulle en i laget gå fram och ringa in ett tal, så fick man en fråga ställd och om man svarade rätt så fick man ett poäng, men om man svarade fel så fick det andra laget gissa.

Jag är ju typ sämst på att förklara.  Men det var iaf FUN.  Vårat lag kom 2:a.


Sen gick vi till kyrkan och kollade på 5:orna när dem hade julspel. SEN SLUTADE VI 10.30!  


OCH DESSUTOM.. 3 DAYS LEFT TO CHRISTMAS!  


Btw, enligt Maya indianerna-kalendern ska jorden tydligen gå under idag. Inget har hänt!  Ska bli spännande att se om man vaknar imorgon levande eller död.. o.O

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards