♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin ♥ - 28 juni 2012 20:51

WWW.STARELINS.BLOGSPOT.SE  Klicka HÄR eller HÄR eller HÄR  för att komma till www.starelins.blogspot.se 

Förlåt för att det kom så plötsligt, men jag hade ingen lust längre att blogga på bloggplatsen.se  Anledningen är för att jag inte gillar reklamen på bloggen som man har om man har bloggplatsen :/ (visst man kan ta bort den, men det kostar pengar..) Och att man inte kan göra lika mkt med designen som man kan på blogspot.com och blogg.se  Men blogg.se är så svårt så nu har jag blogspot istället!  Nu kommer statistiken säkert höjas bara för att jag flyttat till en annan blogg, men SNÄLLA!! Kika in på WWW.STARELINS.BLOGSPOT.SE ISTÄLLET!  


Och allt med designers och sånt är PRECIS likadant som på den här bloggen!! Altså, jag gör fortfarande bara till bloggplatsen.se eftersom att det är det lättaste och det tar inte flera timmar (som det gjorde på min nya blogg för att få den riktigt snygg)


MEN FRÅN OCH MED NU ÄR DET WWW.STARELINS.BLOGSPOT.SE SOM GÄLLER!!  


 

Av Elin ♥ - 26 juni 2012 12:48

Fick lite presenter! ^^ (dem som jag fick av ♥Mimmi fick jag för typ 2 dagar sen, och den som jag fick av Maddeni fick jag idag)


 


Tack så mycket tjejer!! Klicka HÄR för att komma till maddeni's blogg! (jag har gjort designen ^^) Blev nöjd  


 



Av Elin ♥ - 26 juni 2012 12:43

Jag tog simma men jag gillar ju det andra också!  (grilla, cykla, fiska)

 

Och så här blev omröstningen:


 


Vad röstade ni på? Kommentera! ^^


 


OMG

Av Elin ♥ - 26 juni 2012 12:28

Var det här den första designen på framsidan elr!? O.O



Om det var det så är den nya 10000 gånger bättre!! Här är dagens design:


 


Vad tycker ni var bäst? Det nya elr det gamla?  


 

P.S En minnes bild på det gamla msp.. <3


(bild från google)


Men guuud vad man saknar den här designen!! Den nya kanske är "finare" men jag tycker att den gamla var mer "hemtrevligare" och ja, allmänt mer "moviestarplanet"



Av Elin ♥ - 24 juni 2012 14:19

Tack så mkt, Jossen0808! ^^  

Klicka HÄR för att komma till hennes blogg! ^^ (hoppas länken funkar o.o) Jag har även gjort designen!   Blev nöjd! (:


 

Av Elin ♥ - 24 juni 2012 10:33

Mmm, som rubriken säger, ni håller på och ljuger i min omröstning!! 


 

För, det är väl klart att inte 7.2 % utav dem 222 personer som röstat kan vara i level 20, elr hur? Så många i level 20 tror jag faktiskt inte läser min blogg och för det andra... DET FINNS INTE SÅ MÅNGA I LEVEL 20 O.O Just nu verkar det som att de FLESTA är i level 5, och det skulle väl mycket väl kunna vara sant.   Men att 7.2 % / 222 personer som röstat skulle vara i level 20? Nej nej nej, tro inte att jag går på det.  

Men även om det skulle vara så att någon av er som röstat skulle vara typ i lvl 3 elr ngt? Var stolt istället! Ni har kommit till level 3 och är redan på väg upp! (: Fortsätt kämpa!  


 


Av Elin ♥ - 23 juni 2012 16:45

Fick 2 presenter från ö-listan från Nelly343! Tack! ^^

 

Klicka HÄR för att komma till hennes blogg! ^^ (hoppas änken funkar o.o) Jag har även gjort designen! Blev faktiskt riktigt nöjd med den!  Nu ska jag nog göra en design åt mig själv också o.o (kommer vara ganska lik den jag gjorde åt Nelly343)


 

Av Elin ♥ - 23 juni 2012 13:04

1. Min mormor och farmor bor nästan grannar O.o (morfar och farfar är döda xC)

2. När jag var liten (typ 3-4 år) så var jag helt gaalen i Pippi Långstrump  

3. Vi har en typ "automatisk" gräsklippare hemma och när jag var liten så kallade jag den alltid för Lattan och sedan för Grodan! xD

4. Jag har gått på gymnastik men tröttnade sedan på det -.-

5. När jag var mindre (typ 7-8 år) så döpte jag typ alla fiskar och yngel vi har hemma O.o (nu gör jag inte det, för det finns så många yngel)

6. När jag var liten (kanske 3 år elr ngt) trodde jag att Zlatan var en tjej! xD

7. JAG VILL TRÄFFA SNOWY1!!  ;O


Nu blir det lite blandade bilder.  En bild på mig förra året xD


  


Hade kalas.. Lite bilder på Signe och Daisy när de var små!  


  Daisy


  Signe


En annan bild på Signe som liten när jag håller i henne..


 

Bry er inte om mitt face eller min pyamas..   (Bilden är tagen förra året)


HAHA, redigerade detta inlägget nu 2015 för inlägget var konstigt xD Liksom jag var 10 år och ba "Jag var ksk 9 år", ba ett år sen ju XD


 

P.S Varken jag elr mina marsvin har röda ögon xD Och Signe har alltid varit lite mindre än Daisy (fast det skiljer bara  1 dag mellan dem)




Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards