♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin ♥ - 22 juni 2012 19:27

Glad midsommar på er och hoppas att ni har det bra!  

 

Först på morgonen så gick min pappa och jag och plockade blommor (vi gör det varje år) för att sedan binda kransar med. Och vi har också varit på ngt slags midsommarställe.  Men vädret här har varit rätt varmt idag! Först var det riktigt varmt, men nu börjar det bli lite kallare.. o.o 

Vad har ni gjort idag? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 22 juni 2012 18:41

Omg vad mycket vip! O.o


 


Snålt gjort msp xD Fast om man tittar tillbaks på de gamla animeringarna så är inte alls lika många vip's! O.O


 


De verkar ha blivit mer snål på sistonde.. Vad tycker ni om det?


 

Av Elin ♥ - 22 juni 2012 18:28

Inte världens bästa tema enligt mig..


 


Själv tycker jag 2/5.. -.- Vad tycker ni? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 20 juni 2012 15:50

Då var jag hos tandläkaren idag igen.. TRÖKIT!!  Fast man kan ju inte slippa undan..

Och den 6'e juli skulle jag komma tillbaks IGEEN!  Och dra ut 2 tänder -.-

Hur har min dag varit idag? Först så gick jag ju (som sagt) till tandläkaren. Sedan har jag bara varit hemma, varit ute, solat o.s.v  

Vad ska jag göra imorgon? Jag ska åka till Östersund! Fast hela dagen imorn kommer ju gå ut på att sitta i bilen..  

FAST DEN 4 JULI SA JAG SKAFFA HUND!!  Tror den ska heta Lady..  


 Bild på henne.  

Hon är då en Cavalier King Charles spaniel och är supergullig!! (som ni säkert ser) Men visst, säg ni att hon är sk*tful, men kom igåg! Jag kan tycka att ni är rätt dryga då (ni som isf skulle säga det) och det kommer inte ändra min åsikt om henne!  


 

P.S Så här såg hon ut när hon var en vecka gammal..


Av Elin ♥ - 18 juni 2012 20:09

Och vad jag tog, se ni nog på bilden. 




Yepp, skådespelare.  Fast tror nog inte att jag kommer bli det -.-

Så här blev omröstningen:




Vad röstade ni på? Kommentera! 


        

Av Elin ♥ - 18 juni 2012 19:46

Säkert typ 11'e gången på det här året som de ändrar design nu! O.o

De nya förändringarna var väl rätt fina ändå! (: Sen så märkte jag att när man tjänar lite sc så har ljudet förändrats! Mycket bättre tycker jag, för det nya låter inte alls lika högt och irriterande som det förra tycker jag. 

Vad tycer ni om de nya förändringarna? Kommentera! 


      

Av Elin ♥ - 18 juni 2012 18:13

Igår så var jag och amy135 på liseberg! 

Iaf, jag kan räkna upp de karuseller jag kommer ihåg som vi åkte:

Balder, hangai, slänggungan (den är härliig xD), virvelvinden, jukebox, flumeride, kollerado, parisehjulet och.... kommer inte ihåg fler xD

Och nej, vi åkte inte atmosfear, höjdskräcken eller något sånt xD Jag är lite höjdrädd (mobba nt o.o) + att det fattades ett par cm..  (är typ 137-138 cm lång)

Fast nästa gång ska vi nog åka uppskjutet! xD (då får vi nog åka den o.o)

(bild från google)

Hur har ni haft det på senaste tiden? 


     

Av Elin ♥ - 14 juni 2012 18:57

Ny omröstning igeeen! xD


  

Som ni ser på bilden, så tog jag Lionel Messi. 


Och så här blev omröstningen:




Vad röstade ni på? Kommentera! ^^


      

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards