♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin ♥ - 30 maj 2012 20:27

Som (jag tror) de flesta vet har det kommit en app till moviestarplanet!

Och jag tror nog att ganska många av er redan har skaffat den.  Synd att det bara går till mobiler med touch.. Men min storebror har en Ipad och jag ska nog fråga sen om jag får ladda ner det på den. 


      

Av Elin ♥ - 29 maj 2012 19:55

Ritkigt bra låt om jg får säga det själv! 


 


Vad tycker ni om denna låten? (: 


 

Av Elin ♥ - 29 maj 2012 18:56

Första dagen på flera veckan då det har varit ganska kallt! O.o

Men iaf, vi hade halv friluftsdag idag och så här var den:


1. Först fick vi springa 60 m (2 och 2) Jag sprang med amy135!  Sprang ngt med 11 sekunder.

2. Kast med liten boll: Vi fick kasta en liten boll! Kastade ngt med 20 m. 

3. Stöta kula: Gick faktiskt ganska bra för mig!  Fast kommer tyvär inte ihåg resultatet..

4. Längdhopp: Hoppade ngt med 2.90 (:


Som sagt så var det ganska kallt idag (om man gemför med hur det har varit de andra dagarna så)  Haha, när jag skulle ta på mig mina fingervantar så såg jag att jag tydligen bara hade en vante med mig så jag hade på mig den på ena handen ibland, och sedan bytte jag hand! Och frös jag? Svar: ja! 

Bara ngn random bild: 

Vet egentligen inte varför jag gjorde den.. Jo kanske för att fylla upp det här inlägget lite mer med en färgglad bild?? 


           

Av Elin ♥ - 29 maj 2012 18:53

17 dagar kvar nu! 

Vet, väldigt intresent inlägg 8D (fast det kommer fler idag tror jag)


   

Av Elin ♥ - 28 maj 2012 20:16

Tänkte bara säga att ni kommer inte in längre på min förra blogg (mspeliins.bloggplatsen.se) eftersom att jag har lösenords skydd på den. Det är för att jag skriver ju aldrig på den och vill ju inte ha fler besökare på den bloggen en på den här.  Det har gått upp till runt 100 besökare sen jag bytte till den här, och ni skickade massa onödiga frågor till mig som jag inte kan radera och jag är noga med det där på den här bloggen nu.  JAG kan gå in på min förra blogg eftersom att jag vet lösenordet som man måste skriva in för att komma in på bloggen.. Men löözenet är JÄTTESVÅRT ska jag säga er! Det är typ 4h68dnsy4 (fast med andra boksväver och siffror)

Bli inte arga på mig för det här men det var ju MIN blogg, eller hur? Så altså får jag göra vad jag känner för med den.. 


Vet, jättetråkigt inlägg men behövde någonting att skriva om, och för att ni skulle veta. 


      

Av Elin ♥ - 27 maj 2012 10:18

LOREEN VANN EUROVISION SONG CONTEST!!   YEES!!

 

Här kommer hennes låt också:



GRATTIS LOREEN!!  NÄSTA ÅR SKA EUROVISON SONG CONTEST VARA I SVERIGE! 


   

Av Elin ♥ - 26 maj 2012 22:07

Just nu är det finalen av Eurovision Song Contest!  Och sverige - Loreen är meed! xD


 

HEJA LOREEN OCH HOPPAS ATT DU VINNER!! 


   

Av Elin ♥ - 26 maj 2012 21:55

NEEJ, SNOWY1 SKA SLUTA PÅ MSP!! 


   


Är jätteledsen just nu.. x( Vi har ju kontakt via mail, men ändå!!  Och ni kan säga vad som helst om att jag bryr mig om Snowy1 för mycket, men vadå? Ska man inte bry sig om sin bästa vän elr? Svar: Jo, annars är man ju ingen äkta vän, och jag har många andra vänner också som betyder jättemycket för mig..  Hon säger att hon kanske ska logga in ibland.. Ibland saknar jag den gamla goda tiden - när inte så många slutade.. Nu slutar jättemånga (enligt mig)   


Till Snowy1: Jag kommer inte ta bort dig som bästa vän, och vi har ju kontakten på mail..

Guud, vilket ledsamt inlägg det här blev, men jag är ju jätteledsen också!!


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards