♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin ♥ - 6 maj 2012 19:55

Idag har jag varit ute och shoppat.   Bilder på det jag shoppade:

 

Vet, sämst ljus! Försökte redigera ljuset lite, men det är fortfarande kasst ljus. 

   

Hahaha, liite bättre ljus va? 

   

Åh, bara älskar den här tröjan! Ska ha den varenda dag! (skojja)

 

Det var det jag köpte.  Och även om ni säger att de var fula så kommer inte jag ändra mig!


 

Av Elin ♥ - 4 maj 2012 21:03

Inget diggande från Elin den här gången heller. 


   


Visar bara animeringarna.


         


Jag ger nog temat 2 ½/5.   Vad tycker ni om temat? Kommentera! 


   

Av Elin ♥ - 4 maj 2012 21:00

Varje gång jag loggar in så visar min fame-mätare först såhär: xD


 

Haha, level 22!  Ja, det vore väl rätt najs! 


Händer det här er nångång? 


    

Av Elin ♥ - 3 maj 2012 20:37

Det har kommit nytt till msp! O.O


 

Det som är nytt just på den här bilden är ju sc-grejen (snygg!), fame-mätaren och profilen ny. 

Det har även kommit nya levels! 


   


Jag tycker att det är kul med nya levels, men tråkigt för att istället för att ha 11 levlar kvar så har jag 16.  Kommer att ta sjukt lång tid..

Profilen har även ändras:


 

Och det bästa av allt.. Man kan ha 3 bästa vänner!!  

 

Gjorde den här bilden lite extra snygg. 

Det har även kommit som en ny biografi!


 

Det är min biografi. 

Fast om man trycker här:   så ser man sin gamla profil.


 


vad tycker ni om det nya? Jag tycker det mesta är hiss, men som sagt.. STORT + FÖR 3 BÄSTA VÄNNER!!  Men lite diss också.. Saknar det gamla, men jag vänjer mig väl. 


   



Av Elin ♥ - 2 maj 2012 20:47

Höll på och fixa ett ganska långt inlägg på min och Snowy1's blogg, men sen när jag ska lägga in en bild så hackar det upp sig och jag blir tvungen att starta om datorn!! 

Men var inte oroliga! Inlägget kommer! 


   

Av Elin ♥ - 1 maj 2012 20:27

Nu hade jag tänkt att jag skulle ha en liten tävling här på bloggen och tävlingen ska jag förklara nu. 

Ni ska gissa vad det här är som jag har tagit bild på:


 

Ni ska altså skriva här i kommentarerna vad det här är. 


Priser:


1:a pris: Gratis design på din blogg (om du har någon) med allt du vill ha, te.x fast bakrund, ja, allt du vill ha! Eller så kan ni välja 3 presenter från ö-listan + att jag ser era 10 senaste filmer. 


2:a pris: 6 autografer + att jag ser era 10 senaste filmer.


3:e pris: 3 autos + att jag ser era 4 senaste filmer.


Jepp, det var priserna och här kommer reglerna:


1: Man får bara gissa en gång!

2: Man MÅSTE skriva sitt msp-namn för tänk om just du har vunnit och du har låtsas vara nån annan!!

3: Jag godkänner inte kommentarerna förrän tävlingen är avgjord p.g.a att jag inte vill att folk ska kunna härma varandra genom kommentarerna.

4. Om du vinner och väljer en design + andra detaljer så måste du ha bloggplatsen.se och vara min vän på msp.


Tävlingen avslutas den 15/5 2012, altså om 0 dagar.  

Och kom ihåg att ni ska skriva vad ni tror är svaret i en kommentar så godkänner jag dem sen när tävlingen är avgjord.  

Jag kommer att lotta ut vinnarna sen när tävlingen avslutas.


   

Tävlingen är avslutad, så om du skriver en

kommentar nu om tävlingen så räknas det inte!


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards