♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Elin ♥ - 30 april 2012 19:31

Ni ser nog på bilden vad jag tog förnågot.  


 

JEPP, JAG TOG LEJONKUNGEEN! 

   

Aww, Simba är ju bara för sööt!!  

Vad röstade ni på? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 30 april 2012 19:17

Idag är det valborgsmässoafton så då ska man väl (elr jag iaf) gå och titta på maj brasan. 


    (bild från google)
Jag ska åka typ kl 8 (säger inte vart jag ska åka) så det är ungefär 40 minuter kvar.  

Ngn annan som ska titta på majbrasan? Kommentera! 


   

Av Elin ♥ - 29 april 2012 22:00

Skulle vilja lära mig blogg.se. Tycker seriöst bättre om blogg.se än bloggplatsen.se men jag väljer alltid bloggplatsen.se för att det är mkt lättare där.   Så sk*t många koder på blogg.se att hålla reda på, men visst, jag kan lägga upp headers, bakrunder o.s.v till blogg.se men lixom inte så mycket till och att få headern att sitta "perfekt" (stavning?) Så om någon av er skulle kunna lära mig blogg.se lite mer så vore det jättesnällt!  Vill byta till blogg.se men måste kunna mer först där.. (säger inte att jag kommer att byta, för jag kan ju mycket mer saker på bloggplatsen.se än på blogg.se, och jag har inget imot bloggplatsen.se)


 

Lade bara upp en bild på "blogg.se-grejen" 


   



Av Elin ♥ - 29 april 2012 20:22

Innan jag börjar på detta inlägget vill jag bara säga att nu funkar mitt internet igen, så nu kommer det att bli bättre uppdate igen. 

Men nu till saken: Nytt tema! 

 

Inte det bästa temat tycker jag, men det finns ju ganska fina kläder tycker jag.  Har köpt en av tröjorna.

Men vad ska jag säga om temat.. Jag tycker nog 3/5. 

Vad tycker ni om temat? Kommentera! 


   

Av Elin ♥ - 28 april 2012 21:45

Förlåt att jag inte har bloggat men vi har ingen uppkoppling till internet just nu..Bloggar på min pappas Iphone just nu och han har skapat lite genvägar så att jag kan gå in på internet på den. (kommer n in på msp..) Det var det jag skulle säga så ingen behöveer undra varför jag inte bloggar så mkt. Och jag vet ju också att jag har tappat en del läsare också pga det här../Elin

Av Elin ♥ - 24 april 2012 10:59

Vad man blir trött på de här?? o.o


Aja, får väl mata henne och tvätta henne lite då.   


 

Blev jättenöjd med redigeringarna av bilderna!  Har ju såklart matat mina andra boonies också när jag ändå skulle mata Candy. 

Och ibland är det många som frågar mig "varför matar du aldrig dina boonies", och det är för att ibland när jag är i mittt rum och ska mata mina boonies så laggar det JÄTTEMYCKET och när jag ska tvätta dem så fastnar datorn så jag är tvungen att starta om datorn.  -.-


Ha det gott, igelkott! 


    

Av Elin ♥ - 23 april 2012 09:19

Jag tog valpar!! 


   

Vad tog ni för något? Kommentera! 


 

En bild på valpar. (har även den som bakrundsbild på min dator)  


 

Av Elin ♥ - 23 april 2012 09:10

Har haft ont i huvudet både idag och igår och så visades sig att jag hade feber idag också.  

 

Det är jobbigt att vara sjuk, eller hur? Får väl hoppas att jag mår bättre imorgon. 


   

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards