♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Elin ♥ - 13 april 2012 15:35

Jag visar inte så mycket av detta temat den här gången heller, p.g.a att jag inte diggar det. 


   


Från mig får det nog 2/5.. Men vad tycker ni? Kommentera!!  


 

Av Elin ♥ - 11 april 2012 20:33

ÄNTLIGEN ÄR JAG I LEVEL 9!!  

 

Tack tack, TAAACK ALLA SOM HAR HJÄLPT MIG DIT!!  Nu satsar vi på level 10! Behöver 300.000 fame till det! O.o


 

Av Elin ♥ - 11 april 2012 18:38

Vad tycker ni om den här låten?  



Jag tycker att den här låten är väldigt bra!  Tycker att Jennifer Lopez sjunger så fint i den!


 

P.S Som en del av er läst i min vgd-ruta så levlar jag jättesnart!  

        

PLEASE, HELP ME!! SKA levla idag!


Av Elin ♥ - 10 april 2012 17:12

Jag tog stranden!  

 

Åhh, längtar till sommaren nu för jag tänkte på stranden..  

Vad röstade ni på? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 9 april 2012 16:13

Nu har jag fixat ny deisgn här på bloggen! 


  

Blev ganska nöjd med den!  Skulle ändra bakrund också, men det funkade inte. -.- Får väl se om det funkar sen.  


 

P.S En gullunge som ville komma med på bloggen:

 

Tack så mycket!  Klicka HÄR för att se hur du beställer en header.  

Av Elin ♥ - 9 april 2012 15:22

Nu är jag hemma från Östersund.  

Vi åkte typ klockan 4 igår (på eftermiddagen) så vi kom fram typ klockan 2 på natten!  Grymt tråkigt att sitta i en bil i typ 10 timmar.. -.-

Jepp, men idag är det ju annandag påsk och då får vi vara ledig från skolan!  

 

Glad påsk på er alla! 


 

Av Elin ♥ - 8 april 2012 11:43

Guud, vad jag blir glad av sånt här!!


       TACK!!

Och jag vet inte riktigt vem som är mitt fan, men kanske kissy kanske??  

Och bara för att du är så snäll så ska du få komma med på bloggen!  


   (sry, men orkade inte redigera)

Ännen gång, TACK TACK TACK!!  


 

Av Elin ♥ - 7 april 2012 21:40

Glöm inte att ni kan beställa headers/designer från mig också!  

Men för att ni inte ska behöva bläddra igenom jättemånga inlägg, så har jag gjort det lite enklare för er:

  

Den här bilden finns ju vid sidan av bloggen (som några av er kanske redan märkt?) men ja, den bilden är ju en länk till det inlägget där ni läser regerna om ni vill ha design/header.  


Godnatt nu, för er som ska sova nu!  


    


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards