♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin ♥ - 13 mars 2014 19:48

Den 13 mars 2012 skapades mspelinsens.bloggplatsen.se. Och nu är det 13 mars 2014... och det betyder... ATT MIN BLOGG FYLLER TVÅ ÅR IDAG!  


Helt sjukt att bloggen REDAN fyller TVÅ ÅR! O.O Känns som att jag nyss började blogga..   (jag började blogga den 12 augusti 2011), och uppdateringen har ju både gått upp-och-ner, jag vet, men jag vill ändå tacka er som läser bloggen, eftersom att varje läsare betyder så sjukt mkt för mig!♥


      


 


Två bilder från mars 2012!   (hade inga bilder på min moviestar från mars 2013)


Och nu tänkte jag även använda mig av min första namnskylt på denna bloggen! xD


   

Av Elin ♥ - 6 mars 2014 18:51

Den 22 februari fyllde jag 12 år, har inte hunnit göra ett inlägg om det, men nu kommer det ett!   Tyckte hur som helst födelsedagen var helt AWSOME!^^ Och för första gången på 5 år fyller jag år på en helg, vilket gör att dagen blir ÄNNU mer awsome! Och att vi åker till badhuset och badar gör det ju ofc ÄNNU mer AWSOME!  Man bestämmer över hela dagen.. C:


Men nu ska jag då visa vad jag fick: (det är nt mina bilder, utan har tagit dem från Google)

 


* Handduk (One Direction)

* Pengar (fast INTE 11600 kr som ni ser på bilden! xD)

* 5 parfymer

* Locktång

* Pyjamas

* USA påslakan + örngott

* One Direction, Midnight Memories


Sedan fick jag även blommor!  Men jag är sjukt nöjd med alla presenter, och jag är btw sjukt nöjd över heela dagen..!^^  Och TACK till alla gratulationer både irl och på Instagram!  


Btw, fick även som en present att jag och mamma åkte iväg och köpte den där hurtsen som jag önskade mig, do you remember?  (fast jag köpte en vit)


 




Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards