♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under december 2013

Av Elin ♥ - 31 december 2013 12:57

Hejsan hoppsan!  
Tänkte bara kolla läget lite med er!  Min dator är klar att hämtas nu, men eftersom att vi är i Östersund just nu, så kommer vi ju hämta den när vi kommer hem, och vi åker hem om antingen torsdag eller fredag.   Så då kör vi igång med bloggandet igen! 8D Tycker det var väldigt synd att datorn gick sönder precis innan jul, eftersom att december ju är en månad då man har väldigt mycket att skriva om i bloggen!

Idag är det sista gången jag bloggar år 2013.. känns lite konstigt.. o.o


När jag får tillbaka datorn så kommer jag även att göra ett inlägg om julaftonen som var, och vad jag fick!  


Sen är det ju även nyårsafton idag!   Hjälp vad året går fort..! Känns som att det nyss var nyårsafton 2011, och man satt och läste forum som lydde typ "AAAAAAHHHH OMG HJÄLP JORDEN GÅR UNDER 2012 AAAAAAHH" xD Jahapp, i såna fall jag jag varit död i mer än 1 år nu! xD Creepy.. o.o

Angående nyårsafton, vi kommer inte att skjuta iväg raketer osv, men ni kan ju gärna skriva i kommentarerna om ni ska göra det! C:


  Nyårsbild jag lade upp förra året  


Men hoppas ni får ett bra nyår, så ses vi år 2014! C:



UPPDATE: Vi sköt iväg raketer OCH en lykta! Heheh, pappa åkte och köpte dem.. xD

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards