♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin ♥ - 28 oktober 2013 15:45

Ni kanske visste att msp hade en Halloween design INNAN? För sedan bytte dem, och man bara "Men lägligt att byta nu innan Halloween har börjat? >.<" Men nu såg jag att de hade bytt IGEN! xD Men då kunde dom väl bara haft samma hela tiden?  


 


Tycker själv den blev väldigt "Halloweenig" av sig!  


Sedan har det även kommit ett nytt sorts VIP på msp!


 


Blir ju nästan lite sugen på att ha det där "Elite VIP'et"..  ... Om det inte vore för att det värkar så DYRT..!   Seriöst.. spendera 800 kr, 800 KRONOR FÖR ETT SPEL?? (Okej, en del av er gör säkert det, men jag spelar inte msp så pass mycket att jag skulle kunna göra det)


När jag började msp så tror jag att VIP för ett år kostade 400 kr, men nu kostar ju det 600-800 kr..! INTE OKEJ, MSP! -.-


Vad tycker ni om att MSP höjer priserna på allting??


 

Av Elin ♥ - 18 oktober 2013 20:39

Updaterade min biograf på msp igår, eftersom att jag inte direkt "gillade" min förra + att det var väldigt (iaf typ 7 månader) gammal.


Lägg märke till varenda ord på den nya..  


 


Älskar hur man kan göra biograferna, eftersom att det är väldigt likt scrapbookning!   (tycker det ser coolt ut.. C: )

Men blev iaf jättenöjd med den nya, mycket bättre än den förra!  Btw, är det någon som saknar den gamla biografen på msp? Jag tycker den nya är bättre, för i den förra kunde man bara skriva, och i den nya är det mer som en artbook, alltså att man kan göra det mkt snyggare osv!   Dock saknar jag det där med att stog datum när gubben var skapad, senast inloggad, antalet autos man har gett osv..


 


Av Elin ♥ - 13 oktober 2013 20:15

Kom inte på någon annan rubrik. o.o


Men just nu är jag helt BEROENDE av spelet Subway Surfers! Ni har säkert hört talas om spelet, men för inte har det så kan jag berätta lite om det för er:


Subway Surfers är ett spel som man laddar ner på App Store/Google Play. Det funkar på de flesta mobiler (utom de sämre versionerna av Androids typ) Och man blir typ jagad av någon gubbe och en hund och man springer runt på en tågräls och så kommer det tåg och typ hinder man ska hoppa över osv.  


 


MEN, ni kanske såg att det stog "Random" i rubriken? Jo, det är såhär: Jag försöker samla ihop pengar till att kunna köpa karaktären "Eddy" (som är en halloween-special), och man behöver 95000 för att kunna köpa honom (jag har 65124 just nu  )

När jag precis hade börjat spara ihop så en gång när jag hade dött så såg jag att jag hade 2013 pengar!   Och det är ju 2013 nu!


 


Heheh, kanske lite onödigt inlägg?  


 

Av Elin ♥ - 13 oktober 2013 17:39

ÅHHHH! Kan inte den här dumma sjukan försvinna snart!?? Har varit sjuk en vecka från skolan, och kommer nog få vara hemma ett par dagar till eftersom att jag tydligen dessutom fått feber nu också?   
Och så minst sagt.. den där dumma huvudvärken som ALDRIG vill försvinna..! Har haft ont i huvudet i stort sätt varje dag i 2 månader -.-


Fick ta blodprov i tisdags, eftersom att jag har ont i huvudet och mår illa ganska ofta (väldigt ofta), så vill dom se vad det är för fel, så jag fick ta blodprov.  

Jag är LIVRÄDD för att få nålar i huden, så jag fick ta som typ ett "plåster" med salva under i ca 1½ timme, och sedan så var man typ bedövad. Men jag var ju såklart livrädd ändå och grät under tiden de gjorde det. Fast det kändes ju ingenting.  



(Inte min bild)


Hoppas dom hittar felet snart..  


 


Av Elin ♥ - 12 oktober 2013 14:51

Åhh, kan knappt vänta tills jag får min månadspeng.. Det är ju en hel EVIGHET kvar..! -.- (får den 25)

För då ska jag köpa..... One Directions "Our monemt" parfym..  


 


Åhhh.. längtar bara så himla mycket tills jag har den i handen.. ♥ (Om ni inte har fattat det än så är jag typ helt kär i One Direction) Skulle så sjukt gärna vilja gå på konserten, men såklart så går ju inte det, eftersom att man har en mamma som säger att jag är för ung för att gå på konsert. -.-


Men till er andra tjejer: Glöm Harry, han är MIIIIIN! ♥


 


Av Elin ♥ - 6 oktober 2013 19:58

Bestämde mig för att göra en ny design! Hade tänkt göra det i flera dagar nu, men det blev aldrig riktigt av (samma med inläggen), men nu har jag gjort en! Och som vanligt så får ni ju se "före och efter bild"  


 

 


 

 


Blev faktiskt riktigt nöjd!   Tror även det här är den första bruna designen jag någonsin haft!  


Och någon gång har jag fått en kommentar som lydde typ "Det heter header och inte design", men nu ska jag förklara skillnaderna för er: En header är bara självaste bilden man har högst upp på bloggen (på min blogg är det ju den med min moviestar och det), men en design är utséendet på hela bloggen, te.x headern, bakgrunden, menyn osv! 

Så då har ju jag bytt design, för om ni inte redan har märkt det så har jag ändrat lite i menyn också! 


Vad tycker ni om designen? 


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards