♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin ♥ - 31 juli 2013 22:43

Ni kanske vet att jag köpte boostern som gör att man får 50% rea på alla sc saker igår?   Och nu tänkte jag visa er vad jag köpte!  



           

Jao, ni ser ju att jag köpte en del? xD Men jag är iaf JÄTTENÖJD med köpen!   Synd bara att jag hittade rätt många klädesplagg som jag VEKLIGEN ville ha som var VIP.. :C


Men det går ju att göra riktigt snygga outfits med o-VIP kläder också!  


 


Av Elin ♥ - 31 juli 2013 21:32

Asså, hur många gånger ska dom ändra för att bli nöjda?? ._. Har dom inte ändrat ungefär 10 gånger iår??


Men jag tycker denna designen känns bättre än den andra iaf.. För liksom.. handburgare i en spel-bakgrund? xD


 


Jahapp, så då får vi väl se hur nästa msp-bakgrund blir? xD Men jag tycker de bara borde ändra när det är speciella tillfällen, typ på julen=jul bakgrund, påsken=påsk bakgrund, sommar=sommar bakgrund, höst=höst bakrgund, halloween=halloween bakgrund och vår=vår bakgrund!   (Oj vad krångligt detta blev! O.o)


Men vad tycker ni om förändringen? KOMMENTERA!  


 

Av Elin ♥ - 31 juli 2013 21:19

Heej!  


Ville bara säga att på antingen fredag elr söndag så åker vi upp till Östersund. Och vi kommer hem den 17 augusti tror jag? Så vi ska alltså vara borta i 2 veckor.   Men jag säger ju såklart till när jag vet exakt dag och så! C:


 

Av Elin ♥ - 31 juli 2013 21:03

Ni kanske inte visste det men en av de saker jag är JÄTTERÄDD för är åska! När det börjar åska så blir jag typ jätterädd och börjar typ gråta och håller om ett gosedjur under täcket!   Värst är ju när det börjar åska ca kl 3.00 på natten! För om det börjar åska på natten (och jag vaknar) så kan jag typ inte somna om igen.


(Bild från google)

 


Btw, idag när jag var med min granne så skulle vi bada i min pool, och typ exakt när vi skulle bada så börjar det ju SÅKLART åska, blixtra + SPÖREGNA! -.- Så vi fick ju inte bada förens senare på eftermiddagen.


 

Av Elin ♥ - 30 juli 2013 19:20

Var hos frisören idag kl 11 (på morgonen då), och klippte mig lite!   Hon lockade även håret på mig, eftersom att jag har så tjockt, långt hår, och min plattång är JÄTTESMAL så tar det typ 1½ timme för mig att locka håret hemma, så jag gör typ aldrig det. Men jag är JÄTTENÖJD med hur det är nu!  


 


Innan så gick mitt hår ner till rumpan, men nu går det typ exakt där revbenen slutar.  


En fråga bara: Varför har många fobi för frisörer?? o.o


 

Av Elin ♥ - 30 juli 2013 18:01

Köpte för någon timme sen boostern som gör att man får 50% rabatt på alla sc saker!   Jag köpte en del kläder (heheh), och ett par animeringar, och jag har gjort några looks av många av de kläder jag köpte!  



 

Jag hade ALDRIG testat detta innan, och nu har jag gjort det och jag ÄLSKADE det! Ni som inte har provat detta innan: GÖR DET! (hahah, nej ni får ju göra som ni vill förstårs)


Dock kostar det rätt mycket, 25 diamonds..   Men det var det värt!  


 


Av Elin ♥ - 28 juli 2013 13:03

Tyckte att nu har jag ju haft den förra designen ett tag, så nu har jag då tagit tid till att göra en ny! Man får väl passa på att vara inne och göra en design medans det regnar ute..?  


 

 


 

 


Enligt MIG blev den här snyggare än den förra, den nya känns mer "glad" eller vad man nu ska kalla det.   Men vad tycker NI??


Och för att ingen ska fråga så säger jag det: Jag gör mina headers i Photoshop elements 10.  


 

Av Elin ♥ - 23 juli 2013 11:33

.. Men jag ska förklara varför:


1. Jag har INGENTING att blogga om! Jag vet att jag borde blogga mer om msp, men det händer ju inget speciellt där ;(

2. Nu när vi har haft en sån suverän sommar, så vill man ju mest vara ute, eller hur?

3. Tänker hela tiden, gör det sen, gör det sen.. så blir det till slut kväll och jag orkar inte!


SNÄLLA, skriv här i en kommentar vad ni vill att jag ska blogga om, vore superdupersnällt!  


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards