♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin ♥ - 31 maj 2013 20:43

Idag så var jag i skolan. HAHAH, kanske känns lite självklart, men jag var hemma från skolan igår.


Men på gympan så hade vi orientering.. Jag var med amy135! (bff) Gick rätt bra, fast synd bara att andra försökte lura oss vart de där "stämplarna" var, så de själva kunde komma först. -.- Och sen att vi skulle följa efter dom? Ska vi gå fel väg med flit eller? xD


Men just en stämpel var väldigt gömd! O.o "Någon" hade väl gömt den.. För att den var mitt inne i en buske! O.O Så det tog nog MINST 10 minuter för oss att hitta den..!





Men det gick ju ändå bra!  


 

Av Elin ♥ - 31 maj 2013 20:23

Idag är det final av Let's dance 2013   Det är just nu reklam, så jag passar på att göra ett litet blogginlägg   Aja, jag hejar iaf på Oscar och Maria!



Vem hejar ni på?   Om ni nu ska se det?  


 

Av Elin ♥ - 31 maj 2013 19:43

Heeej! xD 


Idag var det marknad i Jönköping (tror det ska vara det imorgon också?) Men jag och amy135 åkte iaf dit efter skolan.   Fick låna 100 kr av mamma först, heheh..


Men jag åkte en karusell som hette typ "Super fly", och den var rätt läskig, men ändå väldigt rolig!   Amy135 typ ville inte åka den, så jag fick åka den själv. (okej, verkligen inte själv, men ni kanske fattar?)


Sen köpte både jag och amy sockervadd   Men det slutade ju såklart med att jag inte orkar äta upp allt och blir kladdig som sjutton om fingrarna. -.- Så jag fick bada händerna i en vattenpöl 8D


Jag köpte även en klocka, som är som en ring   Ni kan få se hur den ser ut:


 


Kanske lite dåligt ljus, men orkar inte redigera..


 

Av Elin ♥ - 27 maj 2013 21:01

 

 


Grattis Annasåsen! xD Anna är ju en av mina bästa vänner på msp (och även min allra bff på msp = Snowy1's tvilling), och är en riktigt snäll och go tjey

Sen så gav ju Annasåsen mig en speciell hälsning idag, så nu var hon ju riktigt värd att få vara Dagens moviestar här på bloggen.


 

Av Elin ♥ - 27 maj 2013 19:31

OMG, FICK MIN ALLRA FÖRSTA SPECIELLA HÄLSNING! TAACK ANNAA


 


Speciellt ett tack nu när jag verkligen behövde lite mer fame..!   Har typ "fastnat" nu på level 11 känns det som.. Fast det är ju för att det går ju mycket trögare nu när jag varken är celeb eller VIP längre.


 


BOMBA ANNASÅSEN MED AUTOS   Eller varför inte speciell hälsning/present?


 

Av Elin ♥ - 26 maj 2013 19:59

 


 


Grattis Melissa070! Melissa070 var den som anmälde sig först till att bli "Dagens moviestar". Och NEJ, hon är inte i level 3, utan hon är i level 13..!  


 

Av Elin ♥ - 24 maj 2013 20:19

Någon som skulle vilja vara Dagens moviestar?   Isf, om ni skulle vilja det så kan ni skicka ett mail till mig på msp om det  




~DAGENS MOVIESTAR?~

 

 


Btw, ni kommer INTE kunna bli dagens moviestar om ni bara skriver det i kommentarerna..! Eftersom att jag vill vara 100% säker på att det är just DU som har det msp namnet!


Och jag måste också veta att ni är snälla, så ni får gärna chatta lite med mig först..  




 

Av Elin ♥ - 24 maj 2013 19:47

Väntar på att en rabarberpaj ska bli klar!   Mina föräldrar är i Rom just nu, så min mormor har kommit för att vara hos mig och min storebror! Kanske kan äta det till Let's Dance som börjar snart..?  





Rabarberpaj + vaniljsås + glass = MUMS!




 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards