♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin ♥ - 3 februari 2013 17:18

Igår var det ju MELODIFESTIVALEN 2013 - DELTÄVLING 1!  Och programledarna iår var Danny Saucedo och Gina Dirawi.   Här är dem som tävlade igår kväll:


* David Lindgren - Skyline

* Cookies n beans - Burning Flags

* Jay-Jay Johanson - Paris

* Mary N'Diaye - Gosa

* Eric Gadd - Vi kommer aldrig att förlora

* Yohio - Heartbreak Hotel

* Anna Järvinen - Porslin

* Michael Feiner & Caisa - We're still kids


Själv hejade jag på David Lindgren (som även gick till final, yeey!  ) Röstade på honom 3 gånger, heheh.. Tyckte även om hans låt, Shout it out, som han tävlade med i melodifestivalen förra året (2012)




Vem hejade ni på? (om ni hejade på nån) Skriv i kommentarerna!  


 

Av Elin ♥ - 1 februari 2013 21:53

Heej!  

Idag så var det en helt vanlig fredag i skolan, men efter skolan så följde jag med amy135 till hennes föräldrars resturang.. (dem äger en resturang i Jönköping), så vi åkte buss in till Jönköping och när vi kom dit så åt vi kinamat!    Jag åt friterad kyckling med ris (vi åt inte så mycket eftersom vi hade ju ätit lunch i skolan för inte så länge sen)


Efter det gick vi ut på stan, eftersom att det finns en hel del affärer nära resturangen eftersom att den ligger mitt inne i stan! Och nu kommer en bild på allt jag köpte:


 

3 ögonskuggor: Lindex

Body splash: Gina tricot

Puder borste: Gina tricot

Hårinpackning: Kicks

Blå kajal: Åhlens

Glitter-eyeliner: Åhlens

Sprucket hjärta: Akedemibokhandeln (stavning?)

S'et: Akedemibokhandeln


Men jag och amy skulle ha varsit sånt där sprucket hjärta ni vet, och sätta det i ett halsband (hon har best, och jag friend) och sen så köpte jag ett S eftersom att amys riktiga namn börjar på S, som man hänger på samma halsband!  Hon köpte ett A eftersom att mitt riktiga namn börjar på A.


Sen gick vi tillbaka till resturangen och åt friterad banan med glass. Sen åkte vi bussen hem, och jag var hemma hos amy en liten stund tills mamma kom och hämtade mig


 



Av Elin ♥ - 1 februari 2013 21:47

Nu kör vi en Dagens outfit igen!!   Och såhär ser jag ut på msp idag  :


 



Och som ni kanske ser så har jag även gjort en look på denna outfiten. Så ni får väldigt gärna älska/köpa den  


 

Av Elin ♥ - 1 februari 2013 21:25

För det första: Msp har bytt tillbaka till sin vanliga design igen.


 


Tyckte själv också att det var dags nu  

Nu till det andra: De har ändrat om den där saken när man ska stänga ner sin artbook, om man vill spara eller.. nä, låt bilden tala!


 

Det är ju egentligen inge fel på den. Om det är något annat nytt som har kommit så är det nog bara det att jag har glömt att visa upp det ELLER att jag inte ens vet att just "det" är nytt  


 

P.S, Idag är det första februari.. vilket betyder att det är 21 dagar kvar tills jag fyller 11 år!!  


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards