♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under november 2012

Av Elin ♥ - 30 november 2012 21:17

Men jag är ju sjuk, huvudet värker + har hög feber så då kanske ni förstår att jag nt orkar vara inne på msp + skriva inlägg (:

Bloggar det här lilla inlägget från mobilen ifall nån undrar.

Av Elin ♥ - 29 november 2012 14:14

I det här inlägget så kommer jag prata väldigt mycket om högpoängarna (inget elakt om det är nån högpoängare som läser dethär) 

Men jag har en väldigt stark känsla av att Alexh33 kommer att gå om Justin100! O.o


 

För att Nu skiljer det ju bara ca en miljon fame kvar mellan dem!  Inte för att jag egentligen bryr mig, men var bara tvungen att ta upp detta!  


Och om man tittar på för 1-2 år sen och nu så har verkligen "highscore listan" förändrats! O.o



Tog bilden från Mspstar.blogg.se för hittade ingen annan bra bild.


OCH NU:


 

Te.x för ett år sen så var Pumpalisa först på highscore, men nu är hon inte ens på första sidan..!



Btw, hittade en jättegammal bild på de engelska högpoängarna:



Hade jag varit med då och ändå varit i level 11 hade jag ju varit värsta KÄNDISEN!  


 

Av Elin ♥ - 29 november 2012 13:56

Heejjj!


Onsdag:

Inget speciellt hände i skolan men senare på kvällen så åkte vi till "Engelska skolan" och tittade lite, eftersom att jag står i kö där! (det var öppet hus)   Men vi fick titta i 5:ornas och 6:ornas klassrum. Och så fick vi vara inne lite i biblioteket.. (stavning?)  Och sen fick vi fika i matsalen.





Torsdag

Idag så har det SNÖAT hemma hos mig där jag bor!  Fast kanske inte så mycket då men det kanske kommer mer..?


[Snö]


Fast problemet med att bo i småland är ju att vi NÄSTAN aldrig får riktigt mycket snö..! ._. Själv kommer jag från Östersund, så kommer det jättemycket snö VARJE år!  Jag pratar mest en blandning mellan småländska och norrlänska eftersom att jag bara var 1 år när vi flyttade ner!


Men i skolan så hade vi först ett matteprov, rätt bra tycker jag faktiskt det gick! 

Fast sen på rasten så var jag med amy135 och en annan tjej och band fast killarna.. xD På musiken så körde vi att vi fick sjunga en låt och några fick spela gitarr.



När vi hade NO så kände jag mig väldigt snurrig i huvudet..  Jag frös fast vi var inne och jag kände mig snurrig (som sagt) :/   Så jag fick gå hem och vila.. (typiskt -.-)

Får hoppas jag blir bättre..  


 



Av Elin ♥ - 26 november 2012 18:31

ÄNDRING I MSP IGEEEEN! ._.


   



Jag gillar det INTE ALLS! ._. Det är bara kladdigt, överdrivet, fult, blandat och VÄÄLDIGT förrvirrande..! Te.x det är MYCKET krångligare att ändra färg på kläderna och det laggar.  Liksom, msp vad var det för fel på det andra? Ni måste faktiskt inte lägga till massor av glitter, rosa, blått och göra spelet till 8:åringar..

Men nu är det ju frågan vad DU tycker!  KOMMENTERA! xD


 

Av Elin ♥ - 25 november 2012 20:16

Rätt bra tema då! Kanske inte världens bästa men men..  


 

Helt okej tema faktiskt enligt mig! 8D Typ 3/5!  MEN VAD TYCKER NI? KOMMENTERA!

 

 

Av Elin ♥ - 25 november 2012 16:53

Jättebra låt! Hahah, en som låt man bara blir glad av! 8D



Avril Lavigne - Smile


 

Av Elin ♥ - 25 november 2012 16:31

Nu har jag gjort ny JUL DESIGN som ni kanske ser!  

Fast om ni INTE ser det, tryck F5!  


 

 





  

 


Om jag ska vara ärlig blev den rätt failad tycker jag. xD Men jag kommer väl byta nån gång snart kanske.  Och headern + bakgrunden är gjord i Photoshop elements 10!  Men bakgrunden har jag nt gjort själv, utan den finns i Photoshop.


Men nu är det ju frågan om vad DU tycker om designen? KOMMENTERA! 8D


 


Av Elin ♥ - 24 november 2012 20:13

FINALLY!! LEVEL 11!   TAAAAAACK!!♥


 


Men jag var ju SÅÅÅKLART helt puckad och råkade trycka på krysset istället för att välja belöning! Bra gjort, Elin.. -.- Men det var väl ändå inga saker jag direkt vill ha ändå..  

Köpte fame-boostern (som kostar 5 diamonds) när jag hade ungefär 5.000 fame kvar, men det var väl värt?  


Då behöver vi 600.000 fame ----> LEVEL 12!  Kämpa på!  


 

UPDATE: När jag hade loggat in igen så kom den där "grattis du är nu level 11" upp och då valde jag affischen.  

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards