♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin ♥ - 8 oktober 2012 17:06

Heej!

Jag hade tänkt börja med ngt som heter 20 dagars, som ni kanske har sett att många andra bloggar har!  Och det är dethär jag kommer att skriva om då:


20 dagars


1. Berätta lite om dig irl och dig msp gubbe

2. Visa hur du såg ut som nybörjare

3. Vad är sämst med msp?

4. Vad är bäst med msp?

5. Ge 5 olika förslag på hur msp kan bli bättre

6. Visa upp dina 4 bästa vänner här i bloggen

7. Din första film på msp

8. Din första artbook på msp

9. Anledningen till att du började med msp

10. Visa bilder på ditt rum (på msp)

11. Bloggar jag läser dagligen

12. Min favoritlook (jag jag själv gjort)

13. Visa ditt rum irl

14. Dina husdjur

15. Alla på msp du känner irl

16. Visa en bild på dig själv irl

17. Varför du heter just EIin.

18. Dina favoritkläder på msp

19. Anlendningen till att du började blogga, och var ifrån du fick ditt blogg namn

20. Varför gjorde du den här 20 dagars-grejen


Jepp, det kommer jag försöka göra nu varje dag i 20 dagar!  Dag 1 kommer att komma ut i nästa inlägg.. c:


 

Av Elin ♥ - 8 oktober 2012 16:42

Visste ni det här om mig? 8D


1. Jag städar mitt rum nästan varje dag c:

2. Jag bor i småland irl.

3. Jag blev mobbad i 2:an xc (fråga nt varför)

4. jag diggar forum!  

5. När jag var liten/mindre så var jag LIVRÄDD för Katla i Bröderna lejonhjärta! xD (kollade på det då)



Visste ni detta om mig?  


 

Av Elin ♥ - 7 oktober 2012 20:21

Har nu köpt en ny näsa på msp!  Köpte den med fräknar..

 

Hahah, bara jag som märkt att det är en aning rött när man har den här näsan!? xD Men iaf.. blev iaf jättenöjd med den!  Har nu bytt näsa 3 gånger! Först hade jag spetsnäsan, sen bytte jag till den med fräknar, sen ångrade jag mig och köpte den lite rundare.. sen ångrade jag mej igen! Och köpte den här!  


 

Av Elin ♥ - 7 oktober 2012 20:09

Nu har jag fyllt på min ö-lista ifall det är ngn av er som har beställt en design elr om ngn bara vill vara snäll och ge mig en!  

 

Och ni får väldigt, väldigt, väldigt gärna ge mig från ö-listan! Och om ni ger saker från ö-listan så kommer ni med i bloggen.  Har varit lite seg med det nu på sistonde, men ska försöka bättra mig!  


 

Av Elin ♥ - 7 oktober 2012 19:57

Det här inlägget kommer då att handla om min dag igår.. då börjar vi väl då, höhö!  


Lördag 6 oktober

Jag var då på min ridning. (jag rider varje lördag för er som inte visste) Och då skulle vi ha sitsträning typ, eftersom att hälften hade det förra veckan medans vi red utomhus och nu skulle vi göra tvärtom!  Men såklart så måste det ju spöregna när vi rider ut och skinande sol när de andra rider ut..! -.-

Men iaf.. VI FICK GALOPPERA!  Det var faktiskt första gången jag galopperade faktiskt!  MEN vi hade inga stigbyglar + att ibland fick man nt hålla i sig! Man skulle typ ha händerna utåt osv.. Fast en tjej gled av när hon skulle sitta damsadel O.O


Vi var typ ksk 5 st som delade på en häst.  Hästen hette Boran och såhär ser han ut:


 


Han var jättesnäll!  


 


Av Elin ♥ - 7 oktober 2012 17:25

HADE MINSAN LITE KUL MED SNOWY1 IDAG 8D

 

Älskar dig bff! Shiet vad länge vi har känt varandra nu! O.o Typ ett helt år nu..!  Fast sen när vi var i husdjursparken så tog det stopp ._. För då skulle jag gå ner och fika..  


 

Av Elin ♥ - 6 oktober 2012 18:29

LOVE IT!!  

 

DIGGAR TEMAT!  Fast palla visa alla animeringar osv.. ._. Men vad tycker ni om temat? Själv tycker jag 4/5^^


 

Av Elin ♥ - 6 oktober 2012 18:21

OMG, SLÄPPTE NYSS DEL 2 AV "Mobbad"!  

 

SE DEN NUUUUUUUUUUU! (heheh, neej skojja men ni får gärna göra det ;P)


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards