♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Elin ♥ - 30 september 2012 16:41

Fick hela ö-listan från Coola Cow.. Skumt.. o.o


 


Skumt.. MEN OCKSÅ HELT AWSOME!  Taack Coola Muuuuu! 8D


 

Av Elin ♥ - 30 september 2012 16:32

Har nu gjort en ny artbook på msp!  

 


Heheh, kanske lite failad men... thats it! xD Gilla gärna och dela med er utav den.. o.o


 

Av Elin ♥ - 30 september 2012 16:19

Ett typiskt exempel på en som inte har ngt liv.. -.-

 

Sv: 1. Vad har jag gjort dig för ngt? ._.   2. Jag vet att min blogg inte suger + att om du tycker det så kan du hålla det för dig själv.. + att du behöver faktiskt inte kolla min blogg om du tycker att den suger. -.-  3. Om du fortsätter så kan jag blockera din ip (så att du nt kan kommentera mer på min blogg)

 


 

Av Elin ♥ - 29 september 2012 13:28

Idag så har jag och mamma bakat KLADDKAKA! xD Mumsfilibaba!  


 


"Vi väntar då på att den ska bli klar.." RIIIING!!!!    Yaaaay!! Den är klar!  


 


FIKA-DAGS! 8D


 

Av Elin ♥ - 27 september 2012 18:12

Med det här inlägget har jag gjort 203 inlägg!   GRATTIS BLOGGEEN! ;D

 

GRATTIS BLOGGEN! xD Nu satsar vi på 300 inlägg.. o.o


 


Av Elin ♥ - 27 september 2012 17:47

Okej, kanske inte så ny längre men har glömt att skriva om den i bloggen.  


 



Jag tog apple, för att de är så coola! 8) Även fast jag själv har en Samsung Galaxy Ace 2  


 


Men jag gillar ändå min Samsung Galaxy Ace 2!  Och kommer att ha den ända tills den pajar.. o.o


 




Av Elin ♥ - 27 september 2012 17:37

Idag verkar det som att google fyller 14 år! o.o


 

Jaja, GRATTIS TILL GOOGLE!  


 

Av Elin ♥ - 27 september 2012 17:30

Heeej! I förrgår så var jag och mamma och köpte nya skor till mig!  Eftersom att det är typ höst nu och det börjar på och bli kallt, så kanske man inte vill ha converse på sig.. (tygskor)


 


Sådär ser dem ut då.  Är hur som helst jättenöjd med dem! ;D


 

P.S En tjej ville att jag skulle visa hur mina andra skor ser ut så då visar jag väl det (;


 


Höhöh, de är kanske LIITE smutsigare nu, men den här bilden är ju ändå rätt gammal..?  

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards