♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin ♥ - 28 augusti 2012 19:52

Japp, då var det dags för ny omröstning igen:

 

jag röstade då på "det är rätt coolt" eftersom det är väl rätt coolt med såna spel, men spelar det inte så jätteofta.  Så här blev då omröstningen:

 

Vad röstade ni på? Kommentera!  


 


Av Elin ♥ - 28 augusti 2012 18:20

Då så var det dags att ändra igen.. o.e  Men nu tänkte jag visa vad som är nytt:

 

Ganska besviken att de ändrade det här om jag ska vara ärlig.. För det var det här som jag inte ville att det skulle ändra!!  För te.x innan kunde man ändra andras vgd rutor! 8D Och så stog det forum, handlingar, artbooks osv men nu är det symboler (stavning?) -.- Hoppas bara inte att det ändrar highscores snart.. Men det lär de väl göra iaf snart.. o.e

Men en ny posetiv sak märkte jag! Att nu kan man se sin egen profil igen när man klickar på gubben!  

 

Vad tycker ni om förändringen och "tillbakningen" xD Hiss elr diss? Själv tycker jag ju diss på förändringen men HISS på det andra!  


 

P.S Hatar de nya småljuden som låter så fort man håller musen över ngt -.- sjukt störande..

Av Elin ♥ - 27 augusti 2012 17:58

Heejsan!

Idag var det då första skoldagen för mig, i 4:an!  Idag var det mest kul.. Fast egentligen startade ju skolan tisdag "förra veckan" men då var ju jag i mallorca så jag var ju inte där då.  

Men först så skulle min lärare tala om för mig vad jag hade i min bänk (vi har bytt klass och klassrum) medans de andra läste xD Sen hade man typ "matte" o.o Sen engelska, sen rast. Jag och amy135 höll mest på och tog kort på skolan med våra mobiler (eftersom man nu får ha mobil till skolan, i 4:an)


Sen hade vi typ "elevråd" och då pratade vi om reglerna typ.. Sen var det lunch och då blev det ungspankaka = mums elr Kyckligwok med äggnudlar = blää (våran skolmat är inte alltid så speciellt god  )

Sen var det rast och då vad jag med amy135 och en annan tjej (som inte har msp)

Efter det så gjorde vi lite "random saker" 8D Först skulle vi ställa oss i längd ordning o.o

 

Och NEJ vi var inte i den ordningen på riktigt + att det är bara amy135 av de här på bilden som går i min klass xD Vi skulle även ställa oss i alfabets ordning!  Jag stod väldigt långt fram eftersom att jag börjar på bokstaven A irl (:

 Sen så skulle vi ställa våra stolar i en ring och våran lärare sa en sak, höll man med stod man upp, annars så satt man kvar  Sen så sa våran lärare ngt med 4 alternativ (stavning?), och tyckte man första så gick man till första hörnet osv!  


Men jaao, det var typ min skoldag idag, i 4:an (:


 

P.S Imorn är det skolfoto för mig o.o

Av Elin ♥ - 26 augusti 2012 16:26

Heej! Var nyss med mamma på stan och då köpte jag även en ny mobil!  

(bild från google)

Det är då en Samsung Galaxy ace 2, fast min ser ju inte "exakt" likadan ut som på bilden.  Så här såg min förra mobil ut:

(också från google)

Är jättenöjd med den! Kan dock inte ladda ner msp men annars så gillar jag den!  


 

Av Elin ♥ - 26 augusti 2012 08:10

Heej!

Igår kväll kom jag då hem från mallorca och det har varit jättekul där!  Och det var väldigt varmt.. typ 31-33 gr varje dag o.o (och det här var även min första sol semester så jag tyckte det var jättekul) Och sen när man klev av flygplanet så började man frysa jättemkt eftersom man hade shorts på sig o.o (när man var hemma i sverige)

Och ni vet väl att jag har saknat er sjukt mkt va? (: 


Och jag kommer även med ett inlägg sen med bilder jag tagit i mallorca, fast först måste jag ladda över dem till datorn  


 

P.S En vidio är på g så ni får hålla utkik! (:

Av Elin ♥ - 22 augusti 2012 17:15

Är i mallorca nu och har varit det i 4 dagar nu!  Och ni ska veta att jag saknar er SJUKT mkt!!





 

 TIDINSTÄLLT INLÄGG

Av Elin ♥ - 18 augusti 2012 00:14

Heej! Imorgon ska jag då åka till mallorca! (18 augusti), så då kommer det inte att bli några inlägg på en vecka.  (finns inget internet där)  Kanske skriver ngt tidinställt inlägg innan jag åker, och det KANSKE blir nått inlägg imorgon. Åker ju på kvällen ändå.  Men jag kommer att sakna er SJUKT mkt!! Det ska ni veta! (:


 


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards