♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin ♥ - 29 juli 2012 22:08

Min dator har typ "krashat" (stavning?)  och vi ska typ lämna in den på lagning/ersätta den.  Bloggar på min mammas MacBook, och jag vet inte hur man tar kort på datan på den + att hon har inget paint tror jag..  vet tyvär inte när jag kan blogga igen, men så fort min dator funkar igen/att vi har ersätt den så ska jag blogga igen!  Det kanske tar från 2 dagar - 1 vecka elr mer tills min dator fungerar igen..  Men jag kommer fortfarande vara aktiv på msp, men kanske inte lika mycket! Och jag är jätteledsen över att detta har hänt, men jaja.. Sånt är livet!


 

P.S  När min dator funkar igen så börjar jag göra headers igen!!  Så fråga på ni som vill ha! (:  (kan ju förstårs inte göra nu men så att jag vet att ni vill ha när min dator funkar igen)

Av Elin ♥ - 26 juli 2012 20:49

Nytt tema då nu altså! Här kommer en bild på temat:

 

Själv tycker jag att temat är 4/5   Nice tema altså! 8D Men ni vet nog att msp har fått diamanter nu? På tal om det så såg jag något BORING om msp har gjort..  


 


Det här var bara ett exempel, men msp har nu gjort så att en del kläder måste man ha diamanter för att köpa för!!  Vad tycker ni om det? Kommentera! ^^



 

Av Elin ♥ - 26 juli 2012 09:31

Förlåt för dålig uppdate! Ska blogga ikväll, för mitt på dan och på eftermiddagen ska jag och Amy135 leka, och vi ska typ bada osv


 

P.S   Fick en kommentar som skrev typ "LEKA!?"  Men kom igen, vi är ju lixom bara 10 år.. Helt normalt att man gör det då.. (och vi leker ju inte med barbie och sånt, utan vi badade, hoppade stutsmatta, lekte med Lady osv..)  Men vi är ju barn och får göra sånt som barn i våran ålder brukar göra..  Ville bara att ni skulle veta det!  

Av Elin ♥ - 22 juli 2012 12:34

 

Emeeen 8D (emeliesandra) som önskade den här bilden. o.o GOD  MÖRGON TILL DIG OCKSÅ KÖMPIS 8D


 

Av Elin ♥ - 22 juli 2012 11:58

Min lilla nattkömpis Emeliesandra gjorde en bild till mig på sin blogg, och nu tänkte jag göra en till henne 8D


(bilden är tagen från hennes blöögg)

En bild med henne på:

 

Lite failat där uppe, men det får duga c:  NATTKÖMPIS! 8D Vi chattade sent på natten igår o.o Och nu har vi chattat lite på morgonen xD


 

P.S En länk till hennes blogg: Emeess.blogg.se

Av Elin ♥ - 19 juli 2012 20:45

Till er som undrar varför jag ibland inte svarar i chatten så kan ja förklara för er varför: Här kommer de andledningarna till varför:

1. Är det så att ni tjatar om autos elr presenter så är det för att jag helt enkelt inte pallar svara just då.


Om ni INTE har tjatat om någon present/auto och jag inte svarar så kan det bero på det här:

1. Jag har uppe nåon annan sida just då så jag inte ser er.

2. Jag är inte vid datorn då så då ser jag ju inte er heller.  

3. Det laggar för mycket så jag inte kan svara (men det brukar ju inte vara så ofta)


Så om jag ibland inte svarar så är det INTE för att jag ingonerar er elr inte bryr mig om er, utan det är nog de där anledningarna som jag skrev nyss.  

Men annars svarar ja er alltid i chatten, bara så ni vet!



 

Av Elin ♥ - 19 juli 2012 12:52

Nu har det kommit ännu mer nytt till msp OCH.... låt diamanterna tala. -.-

 

Nytt utséende vid fame, starcoins (och diamanter -.-) Gillade faktiskt det gamla bättre om jag ska vara ärlig..  

 

Det här går diamanterna ut på. Roligt med ett fame hjul och 50 % rabatt i affärerna, men det värsta är att man måste köpa diamanter för riktiga pengar. Som vip -.o  (och jag sparar ju dessutom till någonting helt annat som är dyrt irl)

Jaja, som sagt, man måste köpa det för riktia pengar.  

 

Och en ny diamant affär för de som köpt diamanter:


 


Och så här ser det ut innuti den:

 

Pallar nt visa allt annat i affären, utan det får ni kolla in själva.  


Men vad tycker ni om att msp har skaffat diamanter? hiss eller diss? Själv tycker jag både och, men mest diss -.- De sakerna som man kan göra om man har diamanter är väl kul, men diss för att man måste köpa det som vip, och att jag inte tycker att det nya utséendet vid fame, sc, diamanter är ngt snyggt..  

Men som sagt: Vad tycker ni? Kommentera!  


 




Av Elin ♥ - 17 juli 2012 22:39

Nu har det kommit en ny omröstning till msp!  


 


Som ni ser där så tog jag SUMMER!   Men så här blev omröstningen:

 

Det har ju inte vart världens bästa väder nu direkt, men om en månad åker jag till mallorca och då blir det nog varmare!  

En bild på hur vårt hotell kommer se ut:



Visst ser det helt AWSOME ut va?  Har ni/ska ni åka någonstans iår? Det kan ju vara ngn annanstans än att åka utomlands c: Själv har jag redan varit i östersund i juni!  Inte för att det är varmt där (vilket det inte är, det är kallare där eftersom att det ligger i norra sverige), men nästan alla våra släktingar bor där.  

 





Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards