♥ Läs mina inlägg ♥

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Heej alla!

Av Elin ♥ - 10 juli 2012 20:41

Skulle bara säga att jag verkligen saknar den här bloggen.. och er.. och själva blogglivet och jag kanske ska börja blogga här igen!!  Men jag börjar bara blogga här igen om jag får MINST 3 kommentarer på det här inlägget!   Det klarar ni väl? ♥  


 

UPPDATE: Vill då helst att det ska vara 3 kommentarer från 3 olika personer! Men det är ju såklart jättesnällt om en kommenterar många saker, så det är INTE att ni inte får kommentera många saker, för det får ni JÄTTEGÄRNA för mig!  1 kommentar kvar! Men det ser ut som 3 eftersom att 1 person har kommenterat 3 kommentarer! (tack) Men råkade radera en! (sry)

 
 
Emilya (asså det är mitt msp namn)

Emilya (asså det är mitt msp namn)

13 juli 2012 23:59

Snälla kan du börja blogga igen!!

http://Emmy-msp.blogspot.se

Elin ♥

14 juli 2012 11:23

Aaa, fast det jag menar är ju att ja vill ha 3 kommentarer från 3 olika personer, och du verkar ju ha skrivit 3 (tack så mycket för det, jättesnällt!

 
Emilya (asså det är mitt msp namn)

Emilya (asså det är mitt msp namn)

14 juli 2012 00:02

Du vet att du ee jätte snäll!!!!

http://Emmy-msp.blogspot.se

 
Lina

Lina

15 juli 2012 22:22

Hej,du har än jätte fin blogg:)

http://www.AbbieStarstable.blogplatsen.se

 
Bull

Bull

16 juli 2012 13:09

Hej! Du har verkligen en jättefin blogg!
Själv har jag en också!
Mspbull.bloggplatsen.se. men jag tycker du har så fin bakgrund och eftersom jag inte är vän med dgi kan ju du inte göra en åt mig så jag undrar vilken hemsida laddar man ner photoshop CS6 eller vad det nu var? XD men jag vill gärna att du kmr tibaks

http://www.mspbull.bloggplatsen.se

Elin ♥

16 juli 2012 20:17

Du kan ju söka på "adobe photoshop" så kan du välja där vilket photoshop du vill köpa/prova i en månad (:

 
Ingen bild

sweetmathilda.bloggplatsen.se

16 juli 2012 19:05

DU MST HJÄLPA MIG MED HEDDERN SNÄLLA KONTAKTA MIG SPALAR DU MSP SKRIV ETT MEJL PÅ MSP TILL Sweet Mathilda

 
nelly343

nelly343

22 juli 2012 19:02

Din blogg äger! Älskar den!!

http://mspnelly343.bloggplatsen.se

Elin ♥

24 juli 2012 23:07

Tack!! ^^

 
Mspbull

Mspbull

8 januari 2013 17:11

Hej jag igen..!xD men undrar om du kanske kan göra en header till mig? ♥ Då är du bäääääääääääääst + din blogg äger

http://Mspbull.bloggplatsen.se

Elin ♥

8 januari 2013 19:54

Ja, men då måste du maila till mig på msp. Jag heter Eiin. där :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin ♥ - 10 mars 2015 14:09


Heej! Om det är någon som ser detta, så vill jag att ni ska veta att jag har ändrat bloggnamn på min nya blogg, så nu kommer man alltså inte in på bloggen om man söker på "Annisenbloggar.blogspot.se". Utan nu heter bloggen Annizia.blogspot.se Klicka ...

Av Elin ♥ - 12 september 2014 16:18


Heej!   Ni vet kanske att jag har slutat blogga på denna bloggen? Jepp, det har jag, men nu har jag även gjort en irl blogg!   Bloggen heter annisenbloggar.blogspot.se Så, snälla, gå in på bloggen och läs!♥ Den bloggen handlar om mestade...

Av Elin ♥ - 4 augusti 2014 19:48


Har tappat typ alla mina läsare, och det är inte så konstigt, har ju varit sjukt dålig uppdate senaste månaderna. Men till er som fortfarande läser vill jag att ni ska veta att jag kommer att sluta blogga här. Anledningen är att jag tycker inte att d...

Av Elin ♥ - 5 maj 2014 13:06


Heej! Ni vet säkert att det pågår just nu en sak som heter TMI tag (Too much information), och det går ut på att svara på massa frågor om en själv!  Den är nog mest populär på Youtube, men eftersom att jag inte har Youtube, så tänkte jag göra den p...

Av Elin ♥ - 5 maj 2014 10:45

Hej, jag har inte bloggat sedan typ 13 mars, och jag är fullt medveten vid det, och jag är sjukt ledsen!   Men jag har lite olika skäl som jag tänkte skriva upp här:    1. Min dator har varit typ helt paj, och därför har jag inte kunnat använda d...

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards