♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin ♥ - 24 januari 2014 13:35


* Jag är ganska pro på Super Mario :3 (nt för att skryta)


* Innan jag började blogga, så skapade jag en blogg, som jag tänkte skriva om Panfu på, men eftersom att jag hade valt en heelt random bloggsida, som jag inte ens kunde hitta "Blogga knappen" på, så sket jag i det! xD


* Jag var extremt blyg/osäker när jag var liten/mindre (6-10), eftersom att jag fick höra skit varje dag, men nu har det gått över, har bytt skola 2 gånger, och på min skola nu blir jag iaf sedd!  


* När jag var liten hade jag över 40 barbies.. C:


*Jag har en sjukt tråkig "pizzasmak", och äter BARA pizzor med ost, skinka och tomatsås på! o.o


* Jag bytte blogg för att jag hade fått massa skit + onödiga frågor/kommentarer på min gamla blogg.


* Jag vet att man borde göra en ny design snart.. O.o


* Jag äter Marabou Japp just nu!  


HAHAHAH, de 2 sista! xD 



Minnen.. ♥ Minns att vi brukade spela den här på fritids väldigt ofta..  


 





Av Elin ♥ - 23 januari 2014 16:04

Igår var det exakt en månad kvar tills jag fyller 12 år!  Och jag är ju inte direkt någon sån som väntar med att skriva önskelistan, heheh.. C: Jag skriver min "födelsedags önskelista" på annandag jul typ... o.o Men det här har jag skrivit upp på listan:


* Ipad + fodral till det

* Hurts till rummet

* Iphone-skal..  

* Smink..^^

* En ny skolväska

* Kläder - Hollister

* Nagellack - OPI



 




Baj baj epelpaj xD



Av Elin ♥ - 15 januari 2014 16:38

Om ni inte redan har märkt det, så har msp ett nytt fame system!   Och om jag har fattat det rätt, så är det att de har MYCKET mer levlar..! Vet dock inte HUR många, eftersom att det inte står, för om man klickar på fame mätaren så står det att det fortfarande finns till level 25.   Men Alexh33 är ju i level 63! O.o Aja, de har väl bara inte hunnit ändra det än.  

Tänkte köra lite "Hissar och dissar"


 

* Att man kommer i FLERA LEVLAR HÖGRE..!!  Jag var fast på level 11 nu, och sen när jag loggade in så var jag i level 16!  


* Att det finns fler levlar, det är ju kul för de som var på level 25, för highscore listan började ju bli full med moviestars i level 25..  



 

* Att man inte kan se exakt hur långt man har tills nästa level, för man står ju kvar på samma procent ett tag, och då kan man ju inte veta exakt..


* Att det finns fler levlar. Jag vet att jag skrev det vid HISSAR, och nu vid DISSAR, så nu tänker ju ni säkert WTF?? Men det var vara bra och dåligt på olika sätt, det är ju inte lika bra för oss i lite lägre level, eftersom att vi har HUR MÅNGA LEVLAR SOM HELST kvar..!! Får väl verkligen hoppas på att det även är lättare att ta sig upp i level..


* Eftersom att nästan alla är i ganska hög level nu, så kommer det inte vara lika speciellt längre med de som är i hög level.  


* .................................... LAGG............................. Ni skulle bara veta hur mycket det laggar för mig nu! Det tar kanske 30 sekunder när jag ska söka på en vän..! ._.


* Att jag bara kan ha 190 vänner..! Innan kunde jag ha typ 220! Så om ni försvinner från min vänlista, är det msp som har tagit bort er :C


 


 


  '  '


 


Det var något fel på Photoshop, därför är alla bilder oredigerade.


Skriv en HISS och en DISS i kommentarerna, för det är så kul att läsa om era åsikter!   (ni får gärna skriva fler hissar och dissar om ni inte kan välja ut EN)


 



Av Elin ♥ - 6 januari 2014 19:12

Noooooooooo! De har ändrat petpetsen + booniesarna på msp!   De är ju inte alls lika söta som de gamla! Och bonsters? Tänker bara på monster när jag hör det..  


Petpetsarna ser ju ändå helt okej ut, men ett STORT - för att nu finns det inte längre någon drake att köpa! Och enligt mig var det det sötaste petpetset..!


Men booniesarna ska vi ju inte tala om.. De ser ju inte kloka ut!  TUR att jag har kvar mina gamla, söta djur..!


Men vad tycker ni? Old VS new?


   


Som ni kanske förstod när ni läste texten så tycker jag att det gamla var MYCKET bättre..! Men det är ju MIN åsikt! Så skriv vad NI tycker i kommentarerna!  


   



Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards