♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under november 2013

Av Elin ♥ - 24 november 2013 15:52

Heej kära läsare!  


Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden, och kommer inte heller att göra det de närmaste veckorna, eftersom att min dator är sönder!   Vi har skickat in den på lagning nu, så får vi väl se ifall jag har dator igen om ca 2 veckor.


Bloggar just nu på min mammas MacBook, och den har ju ingen Prt Sc knapp, så då vet inte jag hur jag ska ta nya bilder till bloggen, och jag hatar appen.. Man kan ju inte gå in och redigera inlägg ju! ._. Inlägget som hette typ "Jj" var ett som jag gjorde när jag var desperat eftersom att jag råkade skriva fel i det förra inlägget, och då hade min dator precis kraschat, och jag försökte komma till det stället där man redigerar inlägg, mn tydligen så gick inte det?


 

Gammal bild från arkivet.  


 



Av Elin ♥ - 19 november 2013 18:17

Gjort en ny artbook nu!   Skulle blivit väldigt glad ifall ni kollade in den!♥


 


Blev faktiskt rätt nöjd om jag ska vara ärlig!  


Något random som inte alls har med inlägget att göra: Idag är det 35 dagar kvar till julafton!  Hahah, so exited girl here! xD


 

Av Elin ♥ - 7 november 2013 20:11

O-M-G!! JAG SKA FÅ GÅ PÅ ONE DIRECTIONS KONSERT 13 JUNI 2014 I FRIENDS ARENA I STOCKHOLM!!!  Omg, vad glad jag är..! Min mammas arbetskompis hade ett "barn" som hade köpte biljetter till deras extrakonsert, men hade även köpt till fredagen, och dom skulle hon sälja! Så det blev att mamma köpte två biljetter!  


Jag ska gå med min mammas kompis barn (hon är 03:a), men mamma och hennes kompis kommer att köpa 2 till biljetter så dom kan sitta där inne också   (fast lite längre bort)




Längtar så sjuuukt mkt!! Det är typ en av mina högsta drömmar att se 1D, och om 7 månader ska jag äntligen få göra det.. ♥


 

Av Elin ♥ - 4 november 2013 06:53

Nu är mitt höstlov slut, och om 20 minuter ska jag dra iväg till skolan..   Alltså, varför måste lovet gå så HILMA snabbt? O.o Det är ju bara en vecka..


Men vi får väl göra vårt bästa för skolstarten!   Och om typ 7-8 veckor är det ju även JULLOV!  Det är ju egentligen bara typ 1½ månad.

 



Tog bilden från google.


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards