♥ Läs mina inlägg ♥

Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Malmö/Köpenhamn

Av Elin ♥ - 19 juni 2013 17:46

Heeej!


Som ni kanske vet har jag ju varit i Malmö/Köpenhamn! Men har bara glömt bort att skriva om det, så nu får jag göra det..  


Fredag 7/6

Jag och mamma tog först tåget till Nässjö.  Sen så tog vi nästa tåg som gick till Malmö. Sen när vi var framme, och hade lagt alla saker i hotell rummet osv, så gick det mesta av dagen ut på att shoppa typ!! Och vi åt även på en Kina resturang, och åt glass!  Fast de som jobbade vid Kina resturangen förstod typ INGENTING av vad vi sa! Vi sa att jag ville ha TVÅ friterade kycklingar, men det slutade med att jag fick TRE..


  (la bara upp en bild på en glass, heheh)


Och ni anar inte hur mycket studenter det var där just den dagen xD


Lördag 8/6


På lördag morgonen så tog jag och mamma tåget till Köpenhamn! Och när vi var framme där gick vi på TIVOLI

Var jättekul där! Kan visa några karuseller jag åkte:

 



Den här karusellen heter Demonen, och blev min favoritkarusell!  Var faktiskt inte så jätteläskig, var mest bara rolig, så den rekomenderar jag VERKLIGEN..!



Denna karusellen heter Himmelskribet, och är då som den där nya karusellen på Grönan, om ni inte har sett den..? Men den var faktiskt inte så läskig.  MEN DET BLÅSTE SOM SJUTTON DÄR UPPE! O.O



Jag åkte denna, som heter "Det gyldne tårn". Och den var läskig! O.O Trodde man skulle dö när man satt där uppe, och sedan när man åker ner så känns det som att man ska tappa luften..!


Heheh, orkar inte visa bilder på allt jag åkte, men ni fick se 3 saker iaf!   Btw, det var jag som lurade in mamma i alla "läskiga" saker  


Söndag 9/6


Vi var på Emporia!  Och ni kan ju bara gissa vad vi gjorde där  


Och sedan åkte vi hem till Huskvarna igen!   Btw, det kommer att komma bilder på vad jag köpte i ett annat inlägg.

 


Och ni har ju sett att det kom in 2 tidinställda inlägg under tiden jag var borta. 



 

Btw, det åskar och blixtrar ute! O.o Och jag som dessutom är rädd för åska..  Aja, får väl hoppas att åskan försvinner snart..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin ♥ - 10 mars 2015 14:09


Heej! Om det är någon som ser detta, så vill jag att ni ska veta att jag har ändrat bloggnamn på min nya blogg, så nu kommer man alltså inte in på bloggen om man söker på "Annisenbloggar.blogspot.se". Utan nu heter bloggen Annizia.blogspot.se Klicka ...

Av Elin ♥ - 12 september 2014 16:18


Heej!   Ni vet kanske att jag har slutat blogga på denna bloggen? Jepp, det har jag, men nu har jag även gjort en irl blogg!   Bloggen heter annisenbloggar.blogspot.se Så, snälla, gå in på bloggen och läs!♥ Den bloggen handlar om mestade...

Av Elin ♥ - 4 augusti 2014 19:48


Har tappat typ alla mina läsare, och det är inte så konstigt, har ju varit sjukt dålig uppdate senaste månaderna. Men till er som fortfarande läser vill jag att ni ska veta att jag kommer att sluta blogga här. Anledningen är att jag tycker inte att d...

Av Elin ♥ - 5 maj 2014 13:06


Heej! Ni vet säkert att det pågår just nu en sak som heter TMI tag (Too much information), och det går ut på att svara på massa frågor om en själv!  Den är nog mest populär på Youtube, men eftersom att jag inte har Youtube, så tänkte jag göra den p...

Av Elin ♥ - 5 maj 2014 10:45

Hej, jag har inte bloggat sedan typ 13 mars, och jag är fullt medveten vid det, och jag är sjukt ledsen!   Men jag har lite olika skäl som jag tänkte skriva upp här:    1. Min dator har varit typ helt paj, och därför har jag inte kunnat använda d...

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards