♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin ♥ - 20 maj 2013 20:25

HEEEJ..  

Det kanske var ganska många av er som tittade på Eurovision Song Contest i lördags?  Och sen även på Hockey VM, där Sverige tävlade mot Sweitch (stavning?). Och Sverige vann ju! YEEEEY, WE ARE THE BEST!  


Men vinnaren av Eurovision song contest är ju som ni kanske vet Danmark! Vårat grannland ju!  

Sverige slutade ju på 14'onde plats, altså kom vi typ exakt i mitten. Men jag visste ju ändå att Sverige inte skulle vinna..



 



Så nästa år, 2014 så kommer ju altså Eurovision song contest hållas i Köpenhamn i Danmark  


Tycker ni att rätt låt vann? (förutom Sverige då)




 

Av Elin ♥ - 18 maj 2013 20:15

Snart, klockan 21:00 på kanal 1, är det det vi alla har väntat på.. FINALEN I EUROVISION SONG CONTEST 2013!  

HEJA SVERIGE, ROBIN, VISA ATT DU KAN NU  






OCH, Eurovision song contest är ju i Sverige iår. Är det någon som sitter i publiken?


Men tyvär tror jag faktiskt inte att vi kommer att vinna år, men vi kan väl iaf komma i topp 10?  




 

Av Elin ♥ - 17 maj 2013 21:14

Hahah, ny omröstning IGEN  


 


Jag röstade på "Någon annan..", eftersom att ju mina "manliga" favoritsångare är sångarna i One Direction..  

Och såhär blev resultatet:


 


Och som ni ser så är det ju mest personer som har röstat på samma sak som jag! Så jag ska bara fråga er en sak: Ni som röstade på "Någon annan", vem/vilka gillar ni mest? KOMMENTERA!  


 


Av Elin ♥ - 17 maj 2013 20:21

HEEEJ!  


I onsdags så var det skolloppet för mig! (det heter inte skolloppet egentligen, men berättar jag det riktiga namnet så berättar jag ju även namnet på min skola, och det får jag inte)


Men ni kanske vet att det går ut på att springa..? Och vi tjejer tävlade mot alla andra tjejer i 4:an, och samma sak med killarna.  (5:orna och 6:orna sprang också)


(hahah, typ jag..?  )


Nejmen, ärligt talat så gick det faktiskt väldigt bra för mig.  Vi var kanske 25 tjejer? Och jag kom 4:a   Fast man är ju ändå liiiite besviken, eftersom att jag var så nära att få brons.. Men aja.. det var ju ändå inga höjdare till priser heller..


Btw, idag (17/5) har det varit skiiiitvarmt!  Typ 26-27+ grader!  


 

Av Elin ♥ - 13 maj 2013 19:39

Ganska länge sen, men nu har jag iaf släppt en ny film!   Ingen "Mobbad" film då, utan en helt annan film!  


 


Jag gjorde ju en sån här film för typ 1 år sen, men nu har jag ju fler animeringar så jag tänkte att jag kunde väl göra en ny!  Dessutom har bara 1 sett den än så länge så det vore GRYMT gulligt om ni kunde se den..  


Btw, JA det kommer att komma en fortsättning på "Mobbad"! Jag måste bara köpa lite nya animeringar som jag behöver till nästa del. Så jag har altså INTE slutat med den.

 

 

Av Elin ♥ - 10 maj 2013 21:43

HEEEJJ

Igår så åkte ju jag och min familj till Skåne för att titta på valpar.  Och valparna var ju såååå söta   Ni ska även få se en liten bild på valparna  


 


Detta är ju bara 2 av dem, men Madde (som mamman till valparna + till Lady faktiskt) hade fått hela 9 valpar!


Det var ju egentligen tänkt att vi bara skulle titta på de här valparna, men det fanns en annan valp (som är född 11 mars), som ingen hade velat köpa. Och vi höll den mycket i famnen och sen tyckte min mamma att detdär var en liten Dixie.  


 


Men Dixie och Lady har faktiskt blivit vänner nu   Fast först så tyckte Lady bara att Dixie var jobbig som bara följde efter henne hela tiden. o.o


Dixie är bara lite lugnare än Lady. Nu gäller det bara att få henne rumsren och lära henne att man INTE får bita i fingrana/tårna. xD

 


 

Av Elin ♥ - 9 maj 2013 21:31

ONE DIRECTION nu på kanal 2!  Handlar om deras första år!!



Btw, någon som var på One Direction konsären? C:


 

Av Elin ♥ - 8 maj 2013 19:50

I flera dagar har det varit jättevarmt, soligt, osv.. Man gick omkring i shorts, solade, det var typ sommar!  MEN vad händer idag? Jo, det regnar -.-







Gick omkring med paraply typ hela rasterna. Rätt boring, eftersom att jag ju då inte kan springa omkring och leka som jag brukar göra på rasterna. Men sen framåt lite senare på eftermiddagen så har vädret faktiskt varit rätt hyfsat.  Kanske inte "shorts väder" då, men det är ju iaf något.


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards