♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under april 2013

Av Elin ♥ - 1 april 2013 21:53

Nu när det nyss var påsk så skapade jag en liten "påsk look", som jag sedan ska skicka in till tävlingen!    Ni får JÄTTEGÄRNA gilla den, men köp helst inte den utan att fråga mig först.  


 



Allt är inte från påsktemat, men te.x håren tyckte jag var rätt fula.. (menar inge illa till er som har dem, alla tycker olika) Så då tog jag ett annat hår från min garderob istället! Tyckte det blev nice..  


 



Av Elin ♥ - 1 april 2013 18:11

Heej!  Idag så är det ju annandag påsk, vilket betyder att det är den sista "påskdagen".  Min påsk har iaf varit helt awsome!  Jag hade som nyårslöfte (bland annat) att jag skulle ha godisförbud i ett halvår, men på påsken fick jag äta godis. 

Bild på mitt påskägg:


 

Idag (1/4) så har jag även varit med på en rosetthoppning! Jag fick hoppa med en liten ponny som heter Kompis!   Men eftersom att jag aldrig har ställt upp på en tävling eller något förr och det inte gick helt kanonbra ute på banan så vann jag tyvär ingen rosett, men jag fick godis istället!


Sen har jag även fotat mycket nu ute när det har varit så fint väder, så nu ska jag visa upp några av bilderna jag fotade:


       


Bara en bild på mig:


 


Hur har eran påsk varit? Kommentera!  




 


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards