♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under april 2013

Av Elin ♥ - 13 april 2013 19:26

Finfint!  



 




 

Av Elin ♥ - 12 april 2013 21:54

I onsdags, i träslöjden så gjorde jag klart min låda som jag höll på med.  Och det är en hund på framsidan som ska föreställa "Lady"!   (min hund)


   

(Det är sudd osv där inne om ni undrar)


  


Blev det likt?  

Fast vet ni vad? Lady blev skitskraj när hon såg lådan och kastade sig bakåt och skällde åt den! Fast sen vågade hon sig fram och luktade på den  Hon försökte till och med smaka på den!


Men själv blev jag väl rätt nöjd!  




 

Av Elin ♥ - 12 april 2013 19:53

Jag tog "Såklart moviestarplanet". Tänk att få testa på ett liv som stjärna, skriva autografer, alla vill vara ens vän osv..  


 


Som ni ju ser är det ju rätt så/väldigt många som röstade på msp!  Fast det fans ju inga ailens på mars ju? Vi kollade ju upp det för ett par år sen genom att skicka typ en "robot" till mars. o.o


Vad tog ni?  




 

Av Elin ♥ - 8 april 2013 17:46

Fan! Glömde ju att skicka in min look till "Påsk picknick tävlingen"! -.- (och nej, det var inte idag jag upptäckte det, det var för flera dagar sen) Mmm, nu är ju min chans borta att få nytt vip.. Och eftersom att jag bara har ca 70 kr i plånboken så kan jag inte betala vip nu.


 


Aja, lycka till till er som iaf kom ihåg att skicka in erat bidrag!  Får väl försöka komma ihåg det någon annan gång det är ett bra tema..


 

Av Elin ♥ - 8 april 2013 17:31

Tog bara på mig nåt!


  (palla redigera -.-)


Trodde det skulle bli skitfult men det blev väl rätt fint ändå tycker jag väl?   Det här var btw ett av de första håren jag köpte på msp!  




 

Av Elin ♥ - 8 april 2013 01:34

Jag är vaken nu, klockan är halv två på natten men jag KAN bara inte sova!!
Fan vad trött jag kommer vara imorn.. Provade att ligga inne hos mamma men det blev ju inte så mycket bättre pga att min pappa snarkade -.-

Aja.. Ska försöka blogga imorgon (om jag inte är för trött)



Av Elin ♥ - 4 april 2013 21:35

Själv tog jag "Flyta bland starcoins", liksom tänk att ha kanske 1000.000 sc..! (kanske nån av er har så mkt, men inte många?) Man kan ju liksom bara skita i priset för man har ju råd ändå..  


   


Fast tycker det verkar rätt jobbigt att "Sjunka under vänförfrågningar"! Spelet blir ju bara segare om man har jättemånga vänner.. Btw, ni som frågar mig som vän osv men att jag alltid svarar nej, det är för att jag inte kan ha fler vänner.


VAD RÖSTADE NI PÅ?  



 

Av Elin ♥ - 4 april 2013 20:14

Tja, msp gubbarna är ju som gjord för att se ut som tonåringar.. xD Men kläderna, animeringarna och bakgrunderna är väl helt okej..? Dock tror jag inte att jag skulle kunna göra en film om detta temat, eftersom att jag inte riktigt kan leva mig in i ett "tonårsliv", eftersom jag inte är tonåring ännu..  


 


 


Om jag skulle få ge betyg från 1-5, så skulle det nog bli 4!  Eftersom att temat isej (stavning?) är ganska bra, snygga kläder osv.

Vad tycker ni? xD

 

 


 



Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards