♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under april 2013

Av Elin ♥ - 26 april 2013 19:19

Kanske inte så konstigt att jag kände när jag varit inne ett tag att det laggade ovanligt mycket. O.o För de har ju gjort om. 


 


Finns det nåt annat som är nytt som jag har missat?  

 

Men precis som alla andra gånger som msp har gjort om, så känner man ju sig lite förvirrad i början.. Men jag vänjer väl mig!  

 

Vad tycker ni om förändringen?  

 

 

 

 

Av Elin ♥ - 26 april 2013 17:09

Eftersom att det ju nu är vår, och blommorna har kommit, så gick jag ut härom dagen och fotade blommor i min trädgård! Och nu får ni se hur dom blev!  


           


Vilken tyckte ni var finast?   Själv tyckte jag nog.. hmm.. jag vet inte!!!   Heheh..


Nu kommer bara en liten bild på mig:


 


Ingorera att jag har pyjamas på mig.




 


Av Elin ♥ - 26 april 2013 13:44

Tänkte tipsa er om ett jätteroligt spel som heter "My Horse"! Och det blir ju såklart ännu roligare då om man verkligen gillar hästar på riktigt (som typ jag då)



Spelet finns att ladda ner på Iphone, Ipad, Ipod touch och andra smartphones!  Spelet går ut på att ta hand om sin häst, och så kan man levla, tävla med hästen, och även köpa nya hästar.. Första "standard hästen" som man får heter Beauty, men som sagt så kan man ju köpa andra hästar om man vill det  


Än så länge så är jag i level 4  


 

Av Elin ♥ - 25 april 2013 19:37

Till er som tycker det här låter boring och inte vill läsa: Trevligt att råkas men hej då  

Till er andra som står ut med att fortsätta läsa: Fortsätt och läsa inlägget.  


Men igår så kom mitt nya sängöverkast som vi hade beställt!!!  Hahah, har inte haft något sängöverkast innan typ!  


     


Kanske lite ointressant då men..


 

Av Elin ♥ - 19 april 2013 21:49

Igår så var det utvecklingsamtal för mig  Gick väl bra, mina föräldrar tog väl upp lite saker osv. (fast det dom sa säger jag ju inte)

Men eftersom att vi slutar 14:00 och sen ska jag och amy135 gå till våran fiollektion (som är ca en km från våran skola), och sedan vara där i ca en timme och att det skulle ta kanske 1 timme för mig att gå hem igen, och utvecklingsamtalet började 16:30 så kunde jag ju därför inte sälja majblommor igår.  (shit vad lång mening det blev btw O.O)



Heheh, typ jag och min mamma och pappa och lärare..  




 

Av Elin ♥ - 19 april 2013 21:38

Hejhejj!!!  

Just nu är det den längre pausen (som är i en timme tror jag?), av Let's dance... Undrar vem som åker ut O.o MEN INTE OSCAR, HAN ÄR JU FAVORITEN! (av mig då, heheh..  )




Vem hejar ni på i Let's dance?  (om ni tittar eller hejar på någon)





 


Av Elin ♥ - 16 april 2013 20:18

Heej!  

Är det någon här ute som säljer majblommor? xD Det gör iaf jag!  

Vi fick majblommorna idag, och sen efter skolan var jag och två kompisar ute och sålde   (utanför affärer osv) Men eftersom att vi var ute i flera timmar så fick alla typ "ont" i fötterna  Så ni kan ju gissa hur skönt det var att få komma hem och vila sig!

Sammanlagt sålde jag för exakt 500 kr idag.  



 


Btw, idag har det faktiskt varit riktigt varmt hemma hos mig.  Jag kände att jag svettades under min tjocka tröja så jag gick ute med linne och jag frös inte.



 

Av Elin ♥ - 13 april 2013 19:59

Njaa, detta temat var ingen höjdare av mig.  Jag vet inte varför, men temat känns bara inte som det bästa (även fast kläderna faktiskt är helt okej)


 

Men jag visar bakgrunderna ändå (som enligt mig inte är så snygga..) Fast jo en var det faktiskt!! Fast den var ju såklart VIP.


 



Men animeringar och sånt tycker jag är lite fantasilöst. De har väl ju redan haft typ ett sånt här tema innan väl?


Men vad tycker just DU?  




 



Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards