♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin ♥ - 12 mars 2013 17:44

Igår/i förrgår (kommer inte ihåg), så lade jag upp en ny design här på bloggen!   Såg att jag behövde byta ut bakgrunden i kommentarsrutan/frågerutan, eftersom att jag hade haft den där röda bakgrunden ända sen i julas..! Så då tänkte jag: "Ja, men då kan jag väl byta själva headerbilden och bakgrunden på bloggen också då..? o.o" Så det fick bli så.  


 

 


 

 


Man kan inte säga att jag blev riktigt nöjd..  Men den blev ju inte skitful heller! Men den kunde ju varit finare!


Hur tycker ni att den blev? Kommentera!



 

Av Elin ♥ - 10 mars 2013 19:37

Yohio eller Ulrik Munther vann inte som jag ville.. Hade det inte varit för de Utlänska rösterna så hade Yohio vunnit!  

Men jaja.. vi får vara glada att det är Robin Stjernberg och inte Sean Banan eller nån som vi skickar vidare till Malmö!  För den som vann var ju altså ROBIN STJERNBERG  



Och såhär såg placeringen ut för de andra bidragen:


1. Robin Stjernberg - You

2. Yohio - Heartbreak Hotel

3. Ulrik Munther - Tell the world I'm here

4. Anton Ewald - Begging

5. Louise Hoffsten - Only the dead fish follow the stream

6. Sean Banan - Copacabanana

7. Ralf Gyllenhammar - Bed on Fire

8. David Lindgren - Skyline

9. State of Drama - Falling

10. Ravaillacz - En riktig jävla schlager


Men vi får hoppas det går bra för Sverige nu i Eurovision Song Contest!  Kanske inte vinna men kanske iaf komma i topp 15..!


Tycker ni att rätt eller fel låt vann?  Kommentera..!


 


Av Elin ♥ - 9 mars 2013 19:08

Jepp, ikväll avgörs det! Om bara några timmar vet vi vem som ska få presentera sverige i Malmö i maj.. Ja, vad ska man säga?  Hoppas rätt låt vinner.




Själv gissar jag nog på att Yohio vinner!   Men vem JAG hejar på vet jag inte riktigt. Men det står väl någonstans mellan Yohio och Ulrik Munther?  
Så ikväll klockan 20.00 blir det melodifestival-tittande i soffan med vanilj-choklad glass med maränger. GOTTIGOTT!  


VILKA HEJAR NI PÅ?  


 

Av Elin ♥ - 9 mars 2013 18:23

Kläderna är inget jag fastnar för, men animeringarna.. SOOO CUTE!  


 

Men animeringarna kan jag ju inte ta bild på eftersom att de har ju ändrat om shoppingen så det står inget "new" på de nya sakerna, så då fattar inte min hjärna vad jag ska ta bilder på och inte.

Bakgrunder:


 

Själv tyckte jag temat var RIKTIGT gulligt!  Gillade typ ALLT förutom kläderna..  Jag ger temat 4/5!

Vad tycker du om detta temat?


 

Av Elin ♥ - 9 mars 2013 13:46

Nu vet inte jag om de menar om msp skulle skapa ett nytt spel, fast med ett annurlundare namn, eller hur de nu menar?  Men själv tyckte jag "Starfari" lät rätt coolt.  


 


Fast när jag sökte på Starfari nu (random), så kom det upp en slags bok som tydligen hette Starfari! xD

Men vad röstade ni på?  


 


Av Elin ♥ - 6 mars 2013 17:29

Ni undrar säkert varför jag inte har bloggat på ett tag? Och det är för att jag har 38-39 graders feber. Nu slängde jag bara in ett inlägg från mobilen. Men så fort jag är frisk igen så blir det fler inlägg! :)

Av Elin ♥ - 1 mars 2013 15:57

Först: Ny design + vip:

ENLIGT MIG, så är det kanske lite för tidigt för stranddesign nu på msp. Eftersom nu när man tittar ut så ligger ju fortfarande snön kvar.  

Men vem vet? Msp kanske tycker att det är sommar nu?  Och det har ju även kommit ett nytt sånt där "diamant vip", ni vet?  Och det är också "strand-inspererat"


 

Nytt till msp:

DESIGNSTUDIO!   Så nu kan vi altså designa egna kläder på msp!  Jag själv har designat ett linne, som är typ USA-inspererat.  Fast det tråkiga är att man bara kan ha en dekoration på klädesplagget..  


 



Vad tycker ni om dessa nya saker till msp? Och om ni har hittat nåt mer nytt som inte jag har tagit upp i detta inlägget så är det bara att kommentera det!


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards