♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Elin ♥ - 7 december 2012 20:12

IT'S FRIDAY TODAY! (:


Om exakt 2 veckor nu så har jag JULLOV! Längtaar..  

Men iaf, skola idag då:


Det började med att våran "förtroende lärare" hade halkat på isen och skadat sig så hon kom inte.. :/ Och sen kunde vi inte gå ner till matteverkstaden (inte vet jag varför?) men det var nåt..  Så vi fick ha vanlig matte istället!  Men rätt så kul var det väl.. för man fick jobba 2 och 2, och jag och Amy135 jobbade tillsammans! 


På gympan så fick vi vara 2 och 2 och då gick vi till olika ställen (te.x att man skulle hoppa på en sån där "studsak" och sen kasta en basketboll några gånger osv.. Men sen fick man en LEDTRÅD ner man var klar med en uppgift! xD Så man fick ju såklart många ledtrådar, jag och amy hann inte göra alla men vi fick några som tex:


Vättern

 

Jönköping

 

Polkagris

 

Astrid Lindren

 

Emil

 

Linnea

 

Och kan ni gissa vad svaret blev..? o.o

 



Och jag bor ju även i småland så.. Men det var faktiskt riktigt kul!  


 

Av Elin ♥ - 5 december 2012 20:02

Tack för att håller statistiken så bra nu den senaste tiden!  Fortsätt så!  

  

Inte alls för att skryta nu men de dagarna jag lägger upp ny design så brukar det ibland gå uppåt 100 besökare! O.O  TACK!  Hade det inte varit för er så hade blogglivet varit mycket.. tråkigare.. (:


 


Av Elin ♥ - 5 december 2012 19:46

Idag har jag känt mig lite bättre så det blir troligtvis skola imorn!   YEEEY MAN!  Sjukt tråkigt att vara sjuk, eller hur?


Men hemma hos mig så har det snöat en hel del, och jag kände mig ju ändå hyfsat bra, så då tänkte jag: "Ifall jag klär på mig mycket så kanske jag kan gå ut i snön LIIITE"! 

SÅ DET FICK BLI SÅ! xD



Men jag gick ju ganska snabbt in igen, hehe..


Och medans jag var ute så var pappa ute med Lady (min hund) och hon var ju aldeles gaalen i snön, och hade varken tid att kissa elr skita utan hon var fullt upptagen med att äta fågelfrön istället! xD




Btw, jag har varken tagit NÅN av bilderna.


Men skönt att iaf må bättre! O.o


 




Av Elin ♥ - 4 december 2012 16:17

Såhär blev chatten mellan mig och... främlingen? o.o


     


 Han är lite svarslös...  


 


HAHAHAH, det där var ju naajjjs eller? 8D  Om ni undrar så drev jag med honom så typ inga av de sakerna jag sa var sanna..  Fast jooo kanske... o.o


Aja, sidan heter Stranger.se iaf!  


 

Av Elin ♥ - 4 december 2012 16:01

Heeejjjjsan!  


Nu på eftermiddagen, så kände jag mig så trött typ så jag kunde inte låta bli att lägga mig i soffan och typ.. slumra till lite i 2 timmar..? xD



HAHAH, random bild eller hur? 8D

Jag skulle ha gått till skolan idag.. om det inte hade varit för att jag hade SÅ IN I NORDEN ONT I NACKEN! ._.  Jobbigt.. -.-


Hoppas ni har haft det bra!  


Btw, en länk till dagens avsnitt av julkalendern. Klicka HÄR! (:


 

Av Elin ♥ - 2 december 2012 16:30

Nån som har sett den nya julkalendern "Mysteriet på Greveholm"?  Själv såg jag första avsnittet igår och såg det andra i morse! ;D



Själv tycker jag den verkar bra! Men till er som har sett lite av den, tycker ni den verkar bra?   Svara i kommentarerna!  

Btw Man kan se den på svtplay.se om man vill också  

 

Av Elin ♥ - 1 december 2012 13:44

Känner mig lite kryare idag, så tänkte göra detta inlägg nu!  


Först och främst.. som typ alla säkert redan vet.. SNÖ I MSP!  



Man känner ju att det börjar bli lite julstämning nu, eller hur?   Och idag är det ju första december och det är dags att börja öppna kalendrarna 8D:

   

Vad man får får ni se själva. (mohahah)  Men det är ju typ samma saker som man fick på kalendern förra året på msp, ni vet? 8D


Btw Här hemma nu också så har det för en gång skull kommit rejält med snö! VILKET UNDER VA? 8D


 





Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards