♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Elin ♥ - 10 december 2012 18:43

Jag glömde ju att önska er en glad andra advent igår, så jag får väl göra det idag istället..? ^^

Glad andra advent!  



Så nu får vi tända andra ljuset!  Btw, idag är det bara 2 veckor kvar till julafton! LÄNGTAR!  


 

Av Elin ♥ - 10 december 2012 18:20


 

Svar: Du menar vid presentationen? Isf, gå in HÄR! (:  Sen väljer du vilken du vill av de sakerna, klickar på "Generate Code" och kopierar koden, och sen klistrar in den i menyavdelningen. (;  Låter det svårt?♥   (och det är såklart bloggplatsen jag snackar om nu)


Och sen kanske ni har märkt att jag svarar inte på såna frågor som tex "hur får du din bakgrund stilla när man rullar", och det är för att jag vill att min blogg ska vara speciell, jag vill inte att alla ska se likadana ut.  

Sen kanske ni får reda på det sen (vad vet jag?) Men det gör ju iaf ingenting! (:


 

Btw, från och med nu kan ni gå in på mspeliins.bloggplatsen.se i en HEEEL vecka!  Klicka HÄÄÄÄÄÄR för att komma till den!  Jag kommer svara lite på kommentarer, men dock inga inlägg (: (kanske ngt men ingen uppdatering)


Av Elin ♥ - 9 december 2012 21:23

Omg, vad året har gått fort! O.o Jag som köpte julvipet för ett år ungefär ett år sen, och snart är det redan slut!  


 

Det tar slut den 8 januari 2013, så altså mindre än en månad..!  Fast sen blir det väl till att köpa nytt VIP.. Jag kan ju köpa det för mina julklapps-pengar!  


Onödigt inlägg?  


 

Btw, från och med imorgon så kommer jag att låsa upp min gamla blogg (mspeliins.bloggplatsen.se), i en HEL vecka!  Så passa på att gå in på den då!


Av Elin ♥ - 9 december 2012 16:23

Ny omröstning igen, OCH KAN NI GISSA VAD JAG TOG?  


 

Jag var inne på Whoopsta en gång när jag skulle få mina sc, men jag tänker inte vara inne igen och önska mig saker osv.    

Men vad röstade ni på? (om ni har röstat) Kommentera!  


 



Av Elin ♥ - 9 december 2012 15:23

I det här inlägget skriver jag lite olika idéer som kanske skulle kunna vara bra på msp!  


1. Man ska kunna söka på forum!

2. Man ska kunna designa EGNA kläder på msp, och så blir det typ 3 vinnare så kommer de kläderna till klädbutiken + vinnaren vinner ett antal diamonds, sc + VIP.  

3. Man ska kunna forma sitt ansikte, göra sig själv längre/kortare osv.. Precis som på Sims, ni vet!  

4. Man ska få mer fame när nån älskar en look elr nåt.. jag menar.. 1 FAME? ._. Man borde väl iaf få 5 fame..?

5. Man ska kunna köpa nagellack och sen måla naglarna på moviestaren.  


 

Vad tycker ni om idéerna?


 

Av Elin ♥ - 8 december 2012 16:25

BOORING TEMA..! Elin inte digga. -.-

 

Som ni läste är inte dethär temat nåt för mig..  Men jag visar den bakgrunden som har kommit ändå!  


 



Men vad tycker ni om temat? Själv tycker jag 2/5..


 


Av Elin ♥ - 8 december 2012 16:02

Linn_112 ville vara med på bloggen, så då får hon väl det!

  

En jättesnäll vän som förtjänar autos!  Och gå gärna in på hon och Emme&'s blogg!  Klicka HÄÄÄR för att komma till den!  


 

Av Elin ♥ - 8 december 2012 13:39

OM 16 DAGAR.. Inte nu altså..!  


 



Hahah, onödigt inlägg?  Men det kommer bättre, jag loovar!  


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards