♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under december 2012

VIP

Av Elin ♥ - 20 december 2012 21:37

Omg vad det har gått fort.. jag som tyckte jag nyss hade köpt julvipet..  


 

Mitt VIP går ut om mindre än 1 månad nu.. (8 januari 2013)

Fast jag köper väl nytt sen!  


 



Av Elin ♥ - 20 december 2012 20:27

Idag var det våran sista riktiga skoldag innan jullovet!  Chill har det varit idag.  


På lunchen blev det gröt. Man fick välja mellan risgrynsgröt och mannagrynsgröt.  Och jag tog mannagrynsgröt!  Man fick även ta en macka med julskinka/ost på om man ville..  



På sista lektionen var det bara chill!  En i våran klass hade sin sista dag idag.. Men vi fick glass!  Gött vare..  

Sen fick vi sitta och måla/rita medans läraren läste en bok.



Imorgon får vi JULLOV! Och då kommer vi mest bara vara i kyrkan och titta på 5:orna när dem har julspel.  Sen får man gå hem klockan 11?


 


Btw, 4 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Elin ♥ - 18 december 2012 16:58

Skulle egentligen skrivit inlägget igår men hann tyvär inte.. :/


Igår var det måndag. Och då hade vi JULPYSSEL!

Så vi fick altså pyssla hela dan!  Vi pysslade inne i vårat klassrum och ett annat klassrum! c:  Och de sakerna jag gjorde:


Badsalt (mandarindoft)

Smällkaramell

En ask :3

En påse  


Efter rasten så kollade vi på en julfilm (rätt dålig enligt mig..)  Men då ville jag och Amy135 göra badsalt istället, eftersom vi inte gjort det än.  Så vi fick göra det, och sen kollade vi på filmen samtidigt som vi ritade!  



Sen på eftermiddan hade jag utvecklingsamtal. Gick väl bra? o.O

Senare på kvällen pyntade vi JULGRANEN!  Bild på den:


   


Den är riktig

 


Btw, 6 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!  Längtaar..


 

Btw (igen xD), jag tror jag inte kommer låsa min andra blogg igen, trots allt! (:


Av Elin ♥ - 14 december 2012 20:36

Ny har jag gjort en NY DESIGN här på bloggen!  Och precis som den förra, så har den JULTEMA i sig!  

Btw, ser ni inte designen, tryck F5


 

 



 

 

 

Själv tycker jag inte den blev speciellt lyckad..  Aja, gör säkert en ny inom snar framtid.. o.o

 

Men vad tycker NI? KOMMENTERA!  

 

 

Av Elin ♥ - 13 december 2012 21:57

Idag är det ju 13 december, och alla vet nog vad det är för dag då.. Lucia!  


 


Och 6:orna hade luciatåget som vanligt.  Tyckte det var väldigt mysigt och stämningsfullt! (:

När vi kom tillbaka och hade haft rast och kommit in så fick vi fika med pepparkaka + saft!  Yummy! ;D


Btw, nästa år blir lucian "fredag den 13.." Hoppas det inte blir otur för dem som ska ha lucia då..!  


 

Av Elin ♥ - 13 december 2012 21:52

Ni har väl inte glömt att ni faktiskt kan följa mig på Instagram? O.o

Jag heter Puppiestar123 där (och ja, jag heter Anna irl)


   


Följer ni mig, följer jag er tillbaka!  Btw, om ni glömmer vad jag heter på Instagram så finns det vid sidan av bloggen c:)


 

Av Elin ♥ - 13 december 2012 21:46

Frågan lyder om man har varit med i "teckningstävlingen" som Msp Magasinet har..  



Själv har jag inte Msp Magasinet, hittar nt det nånstans.. Har letat på ICA, coop + andra ställen där det finns tidningar ._.


Nån som vet? Är Msp Magasinet slutsålt, eller finns det bara i större städer som Stockholm, Malmö, Göteborg, osv? (:



 

Av Elin ♥ - 12 december 2012 15:54

Sista gången på HELA 100 år..!


 

Idag är det ju altså 12-12-12 (12 december 2012).. Nämligen sista året det blir såhär på 100 år!!  De flesta av oss kanske (troligtvis?) inte ens lever då..? :/  Isf om hundra år så ska jag vara 110 år.. snart 111 (fyller ju om nästan 2 månader )


Btw, några tror ju att jorden ska gå under 21/12-2012.. Men vet ni vad? Jag tror inte på det.  Liksom, vi skulle redan ha märkt skillnad nu ju då.. jag tror helt enkelt bara vi har missuppfattat "Maya indianerna" c:


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards