♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under november 2012

Av Elin ♥ - 3 november 2012 11:20

 

Helt okej tema faktiskt!  Inte det bästa men helt okej. :3

   

Väldigt snygga animeringar faktiskt! Kanske ska köpa nån sen men är nt säker!  


 


Och en bakgrund.


Temat får nog 3/5 från mig.  Men vad tycker NI? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 2 november 2012 19:06

Inte för att det regnar just nu när jag skriver detta inlägget, men tänkte visa er en bild som jag tog med min mobil på "regn"  

 

Såklart så har jag ju redigerat den liite i Photoshop men.. Thats it! xD


 

Av Elin ♥ - 2 november 2012 18:23

Klockan 8 idag ska jag se på X-factor på TV4!♥ Och idag ska även ONE DIRECTION vara med!

 

Hahah, man blir ju som klistrad framför TV'n då! xD Och för er som nt visste det så ÄÄÄLSKAR jag One Direction!  

Ska ngn av er se på X factor ikväll? Kommentera! :3


 



Av Elin ♥ - 2 november 2012 12:29

Ville bara säga att ni får gärna följa mig på Instagram Jag tror det flesta vet vad det är, men för er som nt vet så laddar man ner det på app store/google play.. Och där så typ skickar man in bilder osv! 


Men ni får gärna följa mig där och jag heter:

 

Jag heter då Puppestar123 och om ni följer mig så följer jag er tillbaka!  


 

Av Elin ♥ - 1 november 2012 19:57

Tjaaa bloggen!  


Igår var det ju halloween och då kom först amy135 till mig!  Och vi hade det kul och så.. Men senare på kvällen skulle vi gå ut och säga "bus eller godis" till de vi känner. c:


SNACKA OM ATT VI LÄNGTADE TILL KVÄLLEN!  


Men sen blev det ju såklart kväll, och vi båda 2 var häxor, vi knackade på de vi känner. Och vi fick typ hälften godis och hälften popcorn! xD


Sen när vi kom hem så åt vi godiset och popcornen, och såg på en film och chillade!  Men vi åt såklart nt upp allt.


Btw, hon sov över hos mig (:


 


Av Elin ♥ - 1 november 2012 18:08

Som ni (som spelar msp) kanske märkt, så har det kommit ett msp-magasin!  Man kan köpa den i butikerna, och det är väl som typ en tidning ksk..?  


 


Vet faktiskt inte om jag tänker köpa den.  Fast det klart, om jag ser den nånstans när jag är på stan så köper jag väl den!   (om det nt kostar för mkt pengar)


Ska ni köpa MSP-magasinet? Kommentera! 


 

P.S Snälla, sluta fråga mig om vart man kan köpa MSP magasinet osv! Jamenar, hur ska jag kunna veta om det finns i just eran stad? Men om ni bor i Jönköping (som jag) så kan jag säga att jag INTE har hittat den där..  

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards