♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under november 2012

Av Elin ♥ - 12 november 2012 20:55

Och jag HISSAR det verkligen.!

 

Just det här är en av de BRA förändringarna på MSP..  Well done MSP!  Jag menar, kolla bara vilken förändring i min fame!:


 



Så skillnaden mellan igår och idag är ungefär.. orka räkna! Men iaf mer än 20.000 fame.  Vad tycker ni? HISS eller DISS?^^ Själv tycker jag HELT KLART HISS!  


 

Av Elin ♥ - 12 november 2012 19:24

Jag brukar ju inte skriva om outfits osv här i bloggen, men jag kanske kan börja med det.^^ Och då kommer jag inte att lägga upp speciella dagens/veckans outfit, utan ibland lite random när jag känner för det.

 

Och det är även den första GRÖNA outfiten jag gjort!  Blev väldigt nöjd med den.  Hihih, nu börjar jag tänka tillbaks till sommaren.. ni vet.. det gröööna. ^^


 

Av Elin ♥ - 11 november 2012 16:44


 


Hahah, mycket tjat om fame just nu men vill ju så gärna levla.  Och själv snurrar jag nt famehjulet/gör fame booster, eftersom att jag vill nt slösa mina diamonds. MEN HJÄLP MEJ GÄRNA!  


 

Av Elin ♥ - 11 november 2012 13:18

Finns det ingen som bryr sig?  Inte vad jag kan se iaf.. :/

Är ledsen för en sak, men vill inte ta upp det hela i bloggen.. Kanske att jag säger till nån i chatten.. Det handlar INTE om nån av er, utan det handlar om mig irl bara så ni vet. Så ni behöver inte vara oroliga för att ni har gjort nått fel (: 



Bilden är från google.  


 

Av Elin ♥ - 10 november 2012 20:55

Hejjsan hoppsan!  

Idag kände jag mig lite bättre, så jag kunde gå på ridningen idag!  Jag fick rida en häst som heter penny.♥


 


Hon är då en fjordhäst och D ponny. Vi fick ha en vikarie eftersom att våran ridlärare var bortrest typ. Och vi fick trava osv.  Men vi hittade inte min vante i stallet så vi köpte nya idag.


Sen åkte jag och mamma in till stan! Vi började med att vi köpte nya vantar till mig, och jag hittade en snygg tröja som jag köpte också..  Men sen så köpte vi bl.a TUGGUMMI, present till pappa (farsdag imorn ju) och så köpte vi två små julgranar som jag och Erik (min storebror) ska ha i vårat rum sen till julen. ^^



Åhh, nu känner man ju att man längtar till JULEN..! Nä, men nu får jag komma ihåg att INTE ta med mina favvo vantar med till stallet igen! xD


 

Av Elin ♥ - 9 november 2012 18:58

EFTERLYYST, EFTERLYYST..! ELINS VANTE ÄR BORTA!! D:


Nä, men igår när mina föräldrar skulle rida, så valde jag att följa med till stallet!  Och då tog jag med mina FAVVO vantar! xD (dumbom, jag vet) Och när vi hade åkt hem så kände jag i min ena ficka (där jag hade haft vantarna) och då blev det KATASTROOF! D:


- MIN VANTE ÄR BORTA!  (jag xD)


Men vi kunde inte åka tillbaks och leta eftersom att stallet hade stängt (klockan var 10-11) och dessutom var det kolsvart ute..! -.-


Men hittar vi nt den imorn när jag ska rida så köper vi nya.  


 

Av Elin ♥ - 9 november 2012 17:29

Ehh, kanske inte det bästa temat.. 


 


 

INTE mitt tema om jag får säga det själv..! Och jag ger det:

 

Som ni kanske ser så diggar jag nt det här temat speciellt mkt.. Men vad tycker NI?  Kommentera!


 

Av Elin ♥ - 9 november 2012 10:19

När jag vaknade idag så märkte jag att jag hade ONT I HALSEN.. -.- Så jag fick vara hemma. Och det var även väldigt synd för att jag skulle på kulturmöte idag + åka skridskor.  


Men jag venneh vad min dag kommer att gå ut på? Kanske jag kan blogga lite mer idag..!  


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards