♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under november 2012

Av Elin ♥ - 17 november 2012 18:12

HEEEEJ!  

Som ni kanske ser så har jag lagt in ny bakgrund + ny design här på bloggen! Fast om du inte ser designen, tryck då F5.  

 

 

 

 

 

 

 

 

NU SKA JAG HA DENNA ETT TAG! 8D Och designen är ju (som vanligt) gjort i Photoshop Elements 10..  

 

 

 

Av Elin ♥ - 16 november 2012 19:52

Nu är det ny omröstning igen  Yeah man! (;

Jag tog då "Jag spelar bara på min dator" eftersom att enligt MIG så är inte msp-appen särkilt rolig tycker jag..  Såklart finns det ju många som gillar det men jag? Njaaa... :/

Såklart är det ju bra med en app, men ska jag spela msp så ska jag spela det på en dator!  

Vad röstade ni på? Kommentera!  


   


Av Elin ♥ - 15 november 2012 19:56

Mublerade om mitt rum igår!  Och då får ni nu se en "före och efter bild"..  


 

 

(klicka för större bild)


Men för er som inte fattade så flyttade jag på sängen, bokhyllan och nattduksbordet.  Blev rätt nöjd! Kommer troligtvis ändra tillbaks nån gång men ska nog ha dethär ett tag (;



 

Av Elin ♥ - 15 november 2012 18:23

Idag är det ju torsdag!^^ Och såhär såg schemat ut idag:


 


Och sen, 14.00 vi slutar!   Men på musiken så fick vi spela gitarr till "Broder Jakob"!  Och på NO'n så skulle alla redovisa sitt NO-projekt vi har jobbat med..  Så våran NO-lärare blandade JORD och VATTEN så det skulle bli alldeles KOLSVART!  Allas blev renare men inte HELT rent såklart (; 

Vårat gick väl helt lyckat.  Det var fortfarande lite gult men VEERKLIGEN inte svart!



Men de som fick renast vatten var några killar. Men jag är helt nöjd ändå!  


 


Av Elin ♥ - 15 november 2012 18:19


Riktigt bra låt!  Dock inte lika bra som de andra One Directions låtar brukar vara tycker JAG. Men annars är den  najjs!  


 

Av Elin ♥ - 14 november 2012 19:34

Har hur mycket läxor som helst nu.. -.-


 


Till imorn har jag matteläxa + engelska glosor + vi ska redovisa vårat projekt.  Men är klart med allt så det är lungt!   Vi får väl vara hoppas på at projektet går bra..


 

Av Elin ♥ - 13 november 2012 20:15

Heejj!  

Idag har det väl varit skola då, som vanligt.  Och det hände väl lite bla bla bla.. Men på idrotten så hade vi först killerboll, sen minuten (det går ut på att det är en jätteboll och det är 4 lag, och det laget som jättebollen är på om en minut förlorar ett liv) Ni kanske inte fattar så bra men aja. Sen körde vi tuggummit!  Och det går ut på att alla lägger sig på mage i en ring och håller varandra hårt, sen kommer nån och försöker dra loss oss och de som är kvar sen vinner! Men när man kände att nån började dra i ens fötter så fick man ju PANIIIK!  


Sen efter skolan så följde jag med en kompis hem.  Mest för att vi skulle göra klart NO-projektet vi höll på med men vi skulle ju göra andra saker också.  (det är därför jag nt har gjort nåt inlägg förens nu) Men projektet var att vi skulle göra ett "vattenrenings verk" typ.  



Såklart blir ju nt vattnet helt rent men renare iaf.  Men vi hade gjort klart projektet såg vi på en film, åt popcorn och chillade!  


 

Av Elin ♥ - 12 november 2012 21:39

Jag hade den "stora äran" att få vara veckans moviestar på Misenfisens blogg  :


 

Och hon ville vara med på min blogg, så nu får ni se denna fuun tjej.  


 


Ge gärna den här tjejen autos, eller titta iaf in på hennes blogg.^^ Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!  


 



Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards