♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under november 2012

Av Elin ♥ - 23 november 2012 16:16

Bara jag som märkt att om man skapar en ny gubbe så är det ny present man får? o.o För jag tror nästan alla här som har msp har fått den här soffan när man börjar, ni vet.  


  

Nu tror jag ALLA fattar vilken soffa jag menar! xD  Men nu verkar det som att det har kommit en ny och det är denna:


 


Och det är ju en sak som man lägger i sitt rum, liksom soffan.   Enligt mig är den nya snyggare än den gamla!^^

Men vad tycker NI? Kommentera!  


 


Av Elin ♥ - 22 november 2012 17:35

Idag så låg jag i soffan tillsammans med mobilen och spelade lite, så fick jag för mig att vicka på min lösa tand, och då blev den ÄNNU lösare! Så jag vickade och vickade men den vägrade att lossna. -.- Man kunde liksom nästan vända på den utan att den lossnade..! Men sen så vände jag på den, och drog i tanden och DÅ! Lossnade den!  Finally liksom!  

Och ni kanske vet att jag tappade en annan tand för nt så länge sen, och båda de tänderna låg aldeles brevid varandra så nu har man ju fått en JÄTTEGLUGG! O.o Fast man ser ju nt så tydligt eftersom att de ligger ju långt in.  


(bild från google)


Tror det här är 14'onde tanden jag tappat O.o

Hur många tänder har ni tappat? KOMMENTERA!  


 

Av Elin ♥ - 22 november 2012 16:05

Förlåt för att jag nt skrev ngt inlägg igår, men jag hade feber, ont i huvudet osv så jag pallade nt blogga.


Men idag har jag blivit bättre, så morn blir det skola!  Idag har jag bara chillat, kollat på tv och ätit fruktsallad!


 

Hahah, onödigt inlägg, men bara för att ni skulle ha iaf NÅGOT att läsa om!  Normalt, I know..  


 


Av Elin ♥ - 20 november 2012 11:48

Bilden förklarar allt!^^


 


Jag tog godis eftersom att jag hitils aldrig varit på en fest utan CAANDY!  



Vad röstade ni på? Kommentera!  Och btw, jag tycker det är lite dåligt med kommentarer om man tänker på hur många läsare jag har om dagen. Jag har vanligtvis 30-80 läsare om dagen, och då tycker nt jag att det bara ska finnas ungefär 1 kommentar var 5:e inlägg.. :/  

 

 

Av Elin ♥ - 20 november 2012 11:33

Idag i skolan så på english lektionen så kände jag att jag hade ont i magen, men bestämde mig för att vänta och se om det gick över.. Men efter rasten så hade jag FORTFARANDE ont i magen, så jag bestämde mig för att säga det till en lärare och vi ringde hem osv. Så nu är jag hemma. (:



Och imorgon är det även STUDIEDAG för mig!  Så då får jag lite mer tid att krya på mig xD



 

Av Elin ♥ - 19 november 2012 18:31

Verkar som att det har kommit en ny msp tidning?  För man ser ju iaf skillnad på "msp magasinet" ch "whoopsta" eller hur?  

 

Men man verkar ju nt få med en boonie eller ngt i "Whoopsta" tidningen? Men såklart då hittar jag ju INTE msp tidningarna där jag bor! "-.-

Jag tycker man borde kunna köpa tidningen på nätet!^^ Tycker nt ni också det?


 

Av Elin ♥ - 18 november 2012 15:49

Tjeena! 8D

Såg nyss på en 1D konsert som gick på TV!  ME LIKE! 8D



De var hur som helst JÄTTEBRA!!  Love One Direction..♥   

Nån annan som såg på 1D på TV? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 18 november 2012 13:50

Nytt tema då..  


 


Sådär tema egentligen.. ._. Inte dåligt men nt bra heller.  



 



Men animeringen "I Sparkle" är ju rätt najs!  Bra att ha i en film eller ngt!


 

Och en bakgrund.  

Men vad tycker DU om temat?  Själv tycker jag typ 3/5!


 


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards