♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin ♥ - 16 augusti 2012 22:29

SENT ATT SKRIVA DET NU MEN DET VAR NU JAG KOM PÅ DET (hahah, caps-lock damp?  )

Men i juli 2012 blev EIin. 1 år!  

 

Och så här ser min förändring ut på msp på ett år och 1 månad! c:

 

Det ända jag aldrig har ändrat nu är hudfärgen! xD (är faktiskt nöjd med den) Men får se.. har ändrat ögon 4 gr, näsa 2 gr, mun 3 gr, hudfärg 0 gr xD (jag har inte berättat det innan men nu har jag då ändrat näsa på msp, först provade jag den med fräknar, sen bytte jag till den här)


MEN GRATTIS I EFTERSKOTT SÄGER VI NU TILL EIIN.!  


 

Av Elin ♥ - 16 augusti 2012 13:38

Temat är väl rätt coolt, men det är nog inte riktigt i mina stil om jag får säga det själv.. :/

 

Vad tycker ni om temat? Själv tycker jag 2/5  


 

Av Elin ♥ - 16 augusti 2012 12:00

Fick HELA ö-listan från Gweesten!!  TAAAACK!!

 

Jag skulle då göra en design Jöl och Tilda 4964 (de skulle ha 3:dje paketet) och istället för hela priset så gav Jöl hela mina ö-lista (på hennes extragubbe)  TAAAAAACK!!!  


 

Av Elin ♥ - 15 augusti 2012 21:49

Shieet vad länge sen det var sen jag skapade en ny artbook! O.O Men nu har jag då tagit tid till att göra en ny!  

 

Skulle bli sjukt tacksam om ni älskade den! Jag tvingar inte er att göra det men det tog verkligen lång tid att göra den o.o


 

Av Elin ♥ - 15 augusti 2012 21:40

Heej!

Är det någon av er som vet om det här?

 

Vet någon det? Har Kissy slutat? o.o Jag misstänker det eftersom att hon skriver ju "hej då" och så verkar hon ha tagit bort sina bff's..  Så om det är någon av er som vet om kissy har slutat elr inte så får ni gärna skriva i kommentarerna! (:


 

Av Elin ♥ - 13 augusti 2012 18:30

Ni ser på bilden vad jag tog:


  

Japp, jag har ljudet på förutom när jag spelar sent på kvällen!  Men såhär blev då omröstningen:


 


Vad röstade ni på? Kommentera! ;D


 

Av Elin ♥ - 11 augusti 2012 22:16

Skulle lägga in en muspekare åt tjejerna som har den här bloggen: www.emmelinnonmsp.bloggplatsen.se  och sa bara att jag hittade en regnbåge som muspekare, vad kommer då upp? Jo det här: -.-


 


(Det där med ge (y skrev jag egentligen inte, utan det bara kom upp?)  Men vad i h*lvete (ursäkta språket) är det för fel med att skriva det där?? -.-  Aja.. cp spel..  


 

Av Elin ♥ - 11 augusti 2012 21:59

Heej! Såg en "moviestar" på framsidan som jag typ aldrig har sett? Bild på den:


 


Aja, det har nog bara kommit en ny ;D Har ni sett den innan? o.o


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards