♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin ♥ - 16 juli 2012 21:38

För er som kanske inte märkt det så har jag köpt nya läppar på msp!  

 

Blev jättenöjd med köpet! Som ni kanske ser så är de nya läpparna mer rosa än mina förra.  De förra var typ "orange" 

Vad tycker ni om mina nya läppar? Vilka var bäst? De nya elr gamla? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 16 juli 2012 20:34

Japp, rubriken stämmer! Nu har jag släppt en ny film på msp!  

 

Ni betyder guld om ni ser den!  


 

Av Elin ♥ - 16 juli 2012 20:28

Den 6 juli (längesen) men iaf, då var jag hos tandläkaren (igeeen) Har varit där 3 gånger i rad nu! Men den här gången drog jag ut 2 tänder!  Det gjorde inte ett dugg ont! Fast därimot gjorde det ont när bedövningen försvann..  

En bild på en lite gullig tand från google ^^:

Hihih, visst var den söt? ^^ Och nu har jag nog tappat 12-13 tänder tror jag!  Hur många tänder har ni tappat? Kommentera! ^^


 

Av Elin ♥ - 16 juli 2012 20:22

Den 4 juli var vi och köpte våran hund! Hon heter då Lady och här kommer en bild på henne: <3



 


Hihih, SWEETIE!  Hon ligger då och sover nu! Men hon är busig som sjutton! Hon försöker tugga på oss och smiter in i häckar.  


 

P.S En bild på hon och alla hennes syskon..  


  (Lady är den längst till vänster)

Av Elin ♥ - 16 juli 2012 20:20

Jag har bestämt mig för att jag ska börja blogga igen! Kommer nåt inlägg snart!  

Av Elin ♥ - 10 juli 2012 20:41

Skulle bara säga att jag verkligen saknar den här bloggen.. och er.. och själva blogglivet och jag kanske ska börja blogga här igen!!  Men jag börjar bara blogga här igen om jag får MINST 3 kommentarer på det här inlägget!   Det klarar ni väl? ♥  


 

UPPDATE: Vill då helst att det ska vara 3 kommentarer från 3 olika personer! Men det är ju såklart jättesnällt om en kommenterar många saker, så det är INTE att ni inte får kommentera många saker, för det får ni JÄTTEGÄRNA för mig!  1 kommentar kvar! Men det ser ut som 3 eftersom att 1 person har kommenterat 3 kommentarer! (tack) Men råkade radera en! (sry)

Av Elin ♥ - 10 juli 2012 13:57

Tog bort reklamen på bloggen ett tag, men bara för att kolla hur det ser ut..  

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards